Sicken match :D Wohoo

Ha, jag såg den inte. Hörde den bara. Var hellre här.
Jag har gjort både och, och tycker inte det har varit så mycket drag här ikväll…

Nej, det har varit otroligt tyst. Men jag kommer bara in då och då. Är på andra ställen också.

Ja, grattis Sverige! Jag måste dock erkänna att jag gissade på 2-3 till England. :-) Det är mycket ropp och gap på stan nu som hörs ända hit.
Villka är det vi kommer att möta nu?
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Tyskland :( Hade "vi" vunnit hade det blivit Ecuador istället… Är inte så insatt, men vet att Ecuador ligger tvåa, och således borde dom vara sämre än Tyskland :P

när jag stod i duschen hörde jag ett jävla skrik på sambon, det var 1-1 målet… när jag satt här hörde jag ett skrik till. då var det larsson som satte den…
:D

Ajdå! Tyskland vill vi då inte möta. :-(
Vi vinner garanterat över Ecuador, men Tyskland blir svåra motståndare. Men Henke fixar allt! :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
#0 vadå ha ha.. Sverige gjorde en bra match i andra halvlek och vi är inte helt chanslösa mot Tyskland

En kille till här inne? Nu börjar det hända saker och ting. ;-)
Är absolut inte för fotboll, men kan det få in grabbarna på ridsport så varför inte ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
det var spännande, jag som inte ens gillar fotboll hade en mycket underhållande stund på jobbet, och när matchen var slut, attans så tråkigt jag hade sista timmen…

såg matchen i Svängsta på storbilds tv, elr typ som en bioduk ^^ elr vad dt nu heter.. ganska kul faktiskt, =)

Hmm, jag tittar normalt inte. Men när man hörde grannarna jubla o tjoa, så var man tvungen att slå över o se vad som händer. Måste iaf säga att målet jag såg var fint!
Totalt ointresserad i vanliga fall…

Jag är också totalt ointresserad. Tittade inte en sekund på fotbollen. Hörde bara……