Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 338 ggr
gejsa
0

Fobollen är visst redan slut.

Det blev 2-2. ha ha

[slo]
0

Sicken match :D Wohoo

gejsa
0

Ha, jag såg den inte. Hörde den bara. Var hellre här.

[slo]
0

Jag har gjort både och, och tycker inte det har varit så mycket drag här ikväll…

gejsa
0

Nej, det har varit otroligt tyst. Men jag kommer bara in då och då. Är på andra ställen också.

Citron
0

Ja, grattis Sverige! Jag måste dock erkänna att jag gissade på 2-3 till England. :-) Det är mycket ropp och gap på stan nu som hörs ända hit.

Villka är det vi kommer att möta nu?

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

[slo]
0

Tyskland :( Hade "vi" vunnit hade det blivit Ecuador istället… Är inte så insatt, men vet att Ecuador ligger tvåa, och således borde dom vara sämre än Tyskland :P

lisette
0

när jag stod i duschen hörde jag ett jävla skrik på sambon, det var 1-1 målet… när jag satt här hörde jag ett skrik till. då var det larsson som satte den…

:D

Citron
0

Ajdå! Tyskland vill vi då inte möta. :-(
Vi vinner garanterat över Ecuador, men Tyskland blir svåra motståndare. Men Henke fixar allt! :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

FredrikN
0

#0 vadå ha ha.. Sverige gjorde en bra match i andra halvlek och vi är inte helt chanslösa mot Tyskland

Faxlin
0

En kille till här inne? Nu börjar det hända saker och ting. ;-)
Är absolut inte för fotboll, men kan det få in grabbarna på ridsport så varför inte ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

det var spännande, jag som inte ens gillar fotboll hade en mycket underhållande stund på jobbet, och när matchen var slut, attans så tråkigt jag hade sista timmen…

__iE
0

såg matchen i Svängsta på storbilds tv, elr typ som en bioduk ^^ elr vad dt nu heter.. ganska kul faktiskt, =)

mazze
0

Hmm, jag tittar normalt inte. Men när man hörde grannarna jubla o tjoa, så var man tvungen att slå över o se vad som händer. Måste iaf säga att målet jag såg var fint!

Totalt ointresserad i vanliga fall…

gejsa
0

Jag är också totalt ointresserad. Tittade inte en sekund på fotbollen. Hörde bara……