Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: sajtenifokus
Läst 375 ggr
Sussi
0

Önskan om en ny funktion

Det finns ju på vissa sidor sådan funktion där endast medlemmar kan se och läsa inlägg. Kunde vi inte få denna funktionen hit också?

Ibland vill man ju inte att vem som helst ska se vad man skriver om, t.ex om man skriver om någon som man tror vanvårdar sina hästar osv. Naturligtvis nämner man ju inga namn men man vet ju aldrig.

Om man vill lägga upp videon och foton kan en sådan funktion kännas trygg.

What say you?

Velepa
0

Håller helt klart med, de skulle kännas mycket bättre om de va så.

Sussi
0

Ja, och jag menar det inte så att alla inlägg ska vara sådana men att man kan välja OM man vill ha det begränsat till endast medlemmarna ögon.

lisette
0

Gör man en undersökning kan endast iFokus medlemmar se tråden. Men det är ju lätt att registrera ny användare.

Maja
0

Inne på relationer så har vi en avdelning där enbart de som har sökt om att få vara med i gruppen kan se trådarna i den gruppen.. ^^ Är det sånt du menar Sussi? =)

Sussi
0

#3 Jo fast då kan man ändå läsa inlägget och iden med det jag tänker på är att inlägget är osynligt för icke-medlemmar.

#4 Inte riktigt, vill ite att man ska måsta ansöka om att få vara med i en grupp.

I praktiken skulle de alltså gå till så att man då man skriver ett nytt inlägg kan välja att låta alla se inlägget (medlemmar + icke-medlemmar) eller att endast medlemmarna ser inlägget.

Ingen med mig?

Alex
0

#5 Men då kan du ju starta en omröstning. Visserligen kan alla iFokus medlemmar se tråden då, men inga andra.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst