Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 466 ggr
Sussi
0

video på finnen

Testar att lägga upp den, måste länka.

Videon är från ihopsläppet 24.8.06, ganska märkligt då hon dog exakt ett år senare 24.8.07.

Varnar för dålig kvalitet då jag filmade med min kamera och hon var långt borta. Bilden blev sämre då jag laddade upp den på photobucket.

Kanske tar bort denna senare så ni ska inte fundera om den försvinner.

http://s99.photobucket.com/albums/l307/Sussib/?action=view¤t=P8240059.flv

Maja
0

Aww.. Så fin så.. :)

Sussi
0

#1 Ja, min sötis :)

Den andra hästen som finns på bild är inte hon, det är en alltför fet valack.

Maja
0

Hon är inte abra fin, hon är s…. ;) Du vet vad jag menar.. :P

Sussi
0

Började fundera först vad du menar men nu förstår jag. Hihi :)

gejsa
0

Vad fin han var verkligen. Såg så kul ut när han förstod att han kunde fortätta uppåt men så blev han rädd och galopperade tillbaka. :) så det var precis på året? Otäckt eg. Förstår att du saknar honom. Jag kan ju iaf hälsa på sorro. Med min bil tar det väl ca 1 timma och ca 40 min tror jag.

Avundsjuk är jag på er som förstår hur man lägger in film. Jag filmade ju lite i dag. Men fattar inget. Kan bara se på det här hemma.

Sussi
0

Haha, ja, jag har skrattat åt det många gånger, roligare såg det ut på plats med. Hastigt tillbaka till tryggheten ;)

Var har du filmen, på datorn? Har du photobucket?

gejsa
0

Nej, jag har inte photobucket.

Sussi
0

Ok, annors hade jag kunnat hjälpa dig. Du kan ju registrera dig på det, sen borde det inte vara så svårt att lägga in videon där. Youtube är ett annat alternativ men det är ute på fria webben så där skulle jag inte lägga in nåt.

gejsa
0

Ok ska registrera mig där om en stund. Måste gå ner och ta en macka nu. Gjorde inte det för en timma sedan som jag skrev. hihi

Sussi
0

Ok, du kan ju återkomma sen. Jag ska själv gå nu och äta hamburgare *mums* :)

gejsa
0

Jättegott. Men själv åt jag ju pizza i dag när vi var i Bålsta. Så sugen på hamburgare är jag inte nu iaf. haha

håller på och skriver in mig där nu.

gejsa
0

Nej, nu måste jag gå och sova. Har bara sovit ungefär 4 timmar i natt. Du får nog visa mig en annan gång hur jag går tillväga. Får bara det att ladda 50% sedan tar det stopp. :(

Lindbygarden
0