Rodeo! :D

Oekej, jag med :P , o så skulle jag inte vilja tävla gymakhana(vet inte hur de stavas.P) , skulle inte våga slänga av mig ifrån hästen i full galopp o hoppa på igen:p inget för meej precis, o jag skulle aldrig klara av "pressen" då det är i ett lag, .. och jag skulle inte vilja tävla i stora tävlingar i terräng, då jag gillar inte fasta hinder så mkt, är väl okeej om dom är små men inte stora:P , sen kommer ja inte på nå mer;D
Hm… Jag skulle kunna tänka mej tävla i allt, men dressyr är liite låångtråkigt för min del:D Men ingetr hinder, har tävlat i dressyr 1 gång med min c-ponny vi fick 8 å 9 på alla ställen utom 1 då fick vi bara 3, jag fick för mej att det var galoppombytre, fast det inte va de hehe
#3 Vad har ni för några domare egentligen? Det högsta någon Någonsin har fått på våran anläggning är 3 st 9:or i hela programmet, vi har tom haft SM här.
Jag skulle aldrig tävla i:
- Rodeo
- Gymkana
- Fälttävlan
- Vissa Westerngrenar tex dom med kor i.
/Amanda
#4 ingen aning, men dommarna är väl lite hårdare på Sm i dressyr än i regional fälttävlans-dressyr… Men min c-ponny har förmåner, han har 2 helbröder som var top ten i tyskland i flera år…

Jag går efter #4 

Jag skulle tvärvägra att tävla i dressyr. Jag vill ha fart o fläkt! Sen är jag rädd för hinder så hoppning ligger inte heller högt upp på min väntelista.
Vill tävla i allt, har såna problem med att bestämma mig vad jag ska satsa på….
- Western
- Hoppning
- Fälttävlan
- Gymkhana
- Monté
- Galopp
- och mycket mycket mer………
Men nu har jag iallafall bestämt mig för att det blir westernridningen framförallt:P
men vad jag INTE skulle vilja tävla i vet jag inte:P tycker det är kul att testa nya saker=D

tävla? det skulle isf vara i race från bromsen….

#9#
Har ingen tävlingsinstinkt alls.

western, körning av något slag, tycker även om travet….
jag skulle INTE vilja tävla i engelsk dressyr.
jag vill inte tävla i hoppning, terräng eller voltige.
/Elin
Voltige kanske inte är ngt för mej då… Hehe, glömde de, ja e som ett lylskåp!
rodeo gymkhana o voltige skulle jag absolut vilja tävla i , om jag var rutinerad dvs.
INTE dressyr, fast det har jag ju gjort fast bara på klubbnivå.. helt ovärt.. blä.

jag skulle inte vilja tävla i gallop eller trav…

Fälttävlan för jag är livrädd för fasta hinder. Gillar int trav eller galopp så de sku jag heller int tävla i.
Hmm… Kogrenar har jag testat på lite och det verkar skitkul :D
Men inte tävla i… Trav, tror jag.

Kom på en sak till! Skulle ALDRIG vilja tävla i sån där gallopsport där dom hoppar över buskar! det händer ju så många olyckor där! 
glömde bort trav nu när ni nämner det.. körning överhuvudtaget är inte direkt min grej.

#19 synd om korna. ;)
#22 på vilket sätt är det synd om korna…?

skulle nog inte palla dom "tuffa" grenarna, typ galopp, fälttävlan hoppning (höga hinder) o sånt… håller mig gärna till körning och dressyr ^^

Hii, det jag redan tävlar :D GYMKHANA
**Traaaaaaaaaaaaaaaav <3
**Hmm nått jag inte skulle vilja tävla i.. Hmm..
Dressyr.. alldeles för långtråkigt för min del.. Hoppning.. hur kul är det att studsa runt i en bana? :S uhn nej tack
Jag skulle nog inte vilja tävla Steeplechase tror jag..

jag trodde att dressyr skulle vara super tråkigt, men de var ganska kul, men jag skulle nog inte kunna tävla de på heltid.
Dressyr tycker jag verkar roligt.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Är inte direkt intresserad av att tävla nåt annat än islandshästtävlingar… ;) Inte seriöst i alla fall. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Dressyr helt klart
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
- Rodeo
- Western-grenar
- Fälttävlan
- Galopp
- Damsadel XD

jag vill inte tävla fälttävlan eller trav.
fälttävlan - alldeles för farligt för min del. För mkt olyckor och jag gillar inte fasta hinder.
trav - det intresserar mig inte ett dugg faktiskt.