Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 1620 ggr
SarahPeace
0

tävla

i vilken ridgren skulle du inte vilja tävla i ?

NinaToy
0

Rodeo! :D

SarahPeace
0

Oekej, jag med :P , o så skulle jag inte vilja tävla gymakhana(vet inte hur de stavas.P) , skulle inte våga slänga av mig ifrån hästen i full galopp o hoppa på igen:p inget för meej precis, o jag skulle aldrig klara av "pressen" då det är i ett lag, .. och jag skulle inte vilja tävla i stora tävlingar i terräng, då jag gillar inte fasta hinder så mkt, är väl okeej om dom är små men inte stora:P , sen kommer ja inte på nå mer;D

jumpingqueen
0

Hm… Jag skulle kunna tänka mej tävla i allt, men dressyr är liite låångtråkigt för min del:D Men ingetr hinder, har tävlat i dressyr 1 gång med min c-ponny vi fick 8 å 9 på alla ställen utom 1 då fick vi bara 3, jag fick för mej att det var galoppombytre, fast det inte va de hehe

Mandysan
0

#3 Vad har ni för några domare egentligen? Det högsta någon Någonsin har fått på våran anläggning är 3 st 9:or i hela programmet, vi har tom haft SM här.

Jag skulle aldrig tävla i:

• Rodeo
  • Gymkana
  • Fälttävlan
  • Vissa Westerngrenar tex dom med kor i.

/Amanda

jumpingqueen
0

#4 ingen aning, men dommarna är väl lite hårdare på Sm i dressyr än i regional fälttävlans-dressyr… Men min c-ponny har förmåner, han har 2 helbröder som var top ten i tyskland i flera år…

Älskar_hästar
0

Jag går efter #4 Flört

Sandra
0

Jag skulle tvärvägra att tävla i dressyr. Jag vill ha fart o fläkt! Sen är jag rädd för hinder så hoppning ligger inte heller högt upp på min väntelista.

sweet_candy_
0

Vill tävla i allt, har såna problem med att bestämma mig vad jag ska satsa på….

• Western
  • Hoppning
  • Fälttävlan
  • Gymkhana
  • Monté
  • Galopp
  • och mycket mycket mer………

Men nu har jag iallafall bestämt mig för att det blir westernridningen framförallt:P

men vad jag INTE skulle vilja tävla i vet jag inte:P tycker det är kul att testa nya saker=D

lisette
0

tävla? det skulle isf vara i race från bromsen….

gejsa
0

Skrattande#9#

trex
0

Har ingen tävlingsinstinkt alls.Glad

shirley
0

western, körning av något slag, tycker även om travet….

jen
0

jag skulle INTE vilja tävla i engelsk dressyr.

elin
0

jag vill inte tävla i hoppning, terräng eller voltige.

/Elin

jumpingqueen
0

Voltige kanske inte är ngt för mej då… Hehe, glömde de, ja e som ett lylskåp!

hjullan
0

rodeo gymkhana o voltige skulle jag absolut vilja tävla i , om jag var rutinerad dvs.

INTE dressyr, fast det har jag ju gjort fast bara på klubbnivå.. helt ovärt.. blä.

E_hjo
0

jag skulle inte vilja tävla i gallop eller trav…

Sussi
0

Fälttävlan för jag är livrädd för fasta hinder. Gillar int trav eller galopp så de sku jag heller int tävla i.

[slo]
0

Hmm… Kogrenar har jag testat på lite och det verkar skitkul :D

Men inte tävla i… Trav, tror jag.

E_hjo
0

Kom på en sak till!  Skulle ALDRIG vilja tävla i sån där gallopsport där dom hoppar över buskar! det händer ju så många olyckor där!  Fundersam

hjullan
0

glömde bort trav nu när ni nämner det.. körning överhuvudtaget är inte direkt min grej.

NinaToy
0

#19 synd om korna. ;)

[slo]
0

#22 på vilket sätt är det synd om korna…?

Lilla_My
0

skulle nog inte palla dom "tuffa" grenarna, typ galopp, fälttävlan hoppning (höga hinder) o sånt… håller mig gärna till körning och dressyr ^^

vodca
0

Hii, det jag redan tävlar :D GYMKHANA

thilda-
0

**Traaaaaaaaaaaaaaaav <3

**Hmm nått jag inte skulle vilja tävla i.. Hmm..
Dressyr.. alldeles för långtråkigt för min del.. Hoppning.. hur kul är det att studsa runt i en bana? :S uhn nej tack

Eve
0

Jag skulle nog inte vilja tävla Steeplechase tror jag..

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Anna
0

Trav.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

VeNyRa
0

jag trodde att dressyr skulle vara super tråkigt, men de var ganska kul, men jag skulle nog inte kunna tävla de på heltid.

Marija
0

Dressyr tycker jag verkar roligt.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Alex
0

Är inte direkt intresserad av att tävla nåt annat än islandshästtävlingar… ;) Inte seriöst i alla fall. :P

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

bebbe
0

Dressyr helt klart

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

[japptravare]
0
  • Rodeo
  • Western-grenar
  • Fälttävlan
  • Galopp
  • Damsadel XD
Believer
0

jag vill inte tävla fälttävlan eller trav.

fälttävlan - alldeles för farligt för min del. För mkt olyckor och jag gillar inte fasta hinder.

trav - det intresserar mig inte ett dugg faktiskt.