Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 461 ggr
gejsa
0

Ha, 40 kvar.

Nu har jag bara 40 inlägg kvar så har jag skrivit 5000 inlägg. Vad får man i belöning Linda? Flört

MiaMaria
0

ojoj flitig du Skrattande

Faxlin
0

#0: Glädjen att försöka jaga ikapp mig. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Vad då! Hur har du hunnit fått så mycket då? Jag ledde ju för några dagar sedan!!!!!! Fattar ingenting. Förvånad

Faxlin
0

hehe ja inne på ridsport leder du, stooort gejsa. ;-)
Men du kan väl jaga min totala summa av komentarer, så har du ett litet mål menar jag. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Nehej du! Orkar inte som du. Har ju ett modém också. Orkar inte sitta på nätterna som du gör heller. Skrattande

Faxlin
0

Måste bara få skvallra. Gissa vem som passerat 12.000 komentarer nu? hihi
Visserligen på hela iFokus men i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha vad du är snabb. Jag startade ju flera månader tidigare än dig också. Men å ena sidan sover du ju aldrig ha ha.

gejsa
0

5261 inlägg har jag nu.

Faxlin
0

hehe, joho. Jag sover visst. Bara inte så mycket som ni andra gör. ;-)
I morse så somnade jag faktiskt vid 5.30. Klockan 6 väckte Sanna mig. Hon fick lite välling och somnade om. Så då gjorde jag det med. Klockan 7 väckte sonen mig med:
Kan jag få sitta vid din dator nu när du ändå sover. *Asg*
Gissa vem som inte kunde somna om. hihi

Audiatur et altera pars

[slo]
0

Uuuh, hur orkar du :S

Jag trodde tråden handlade om att du hade 40 år kvar till 100 Oskyldig

Kiara
0

#10 SkrattandeFlört

Slo, förlåt jag såg att jag hade ett mejl från dig, det är lite bökigt i mitt liv just nu, du vet med barnens farfar och så…förlåt att jag inte svarade, det hade varit kul om jag nu inte varit på sjukhuset och på 50 års kalas hela helgenGenerad

[slo]
0

#11 jag tror inte jag hängt med på vad som hänt, faktiskt… Men det blev inget av det ändå, så det gjorde ingen större skada ;) Kommer gärna upp innan juli, åker bort hela månaden nämligen…

Kiara
0
  • Fråga CarCar, eller gå in och läs på det andra forumet. Det är bra att jag är förlåten, det är lite tufft just nu men det är ju så som livet är. Du är välkommen på kaffe när du vill, som du vet så finns det alltid en koppFlört
Faxlin
0

#10: Vem är det du undrar över orken på slo? ;-)
Är det mig?

Audiatur et altera pars

Linda
0

#0 Absolut, du kan lita på att det dyker upp något då i brevlådan..Skrattande

[slo]
0

Ork var det aldrig tal om, men jag syftade faktiskt på gejsa, eftersom det var hon som startat tråden ;)

gejsa
0

Nej, men slo då! Trodde du verkligen att jag var 60 år nu hux flux?????

gejsa
0

#15# Skojade bara. Oskyldig

gejsa
0

#9# Skulle aldrig orka som du. Har väl sovit ca 7 timmar i natt är skittrött. ska snart gå och sova.phu!

[slo]
0

gejsa lilla, jag trodde vi kommit underfund med att allt inte är blodit allvar ;)

gejsa
0

Det förstår jag väl också. Trodde du att jag var arg?

[slo]
0

Självklart inte :P Jag tror inte du kan bli arg Oskyldig

gejsa
0

Ha, ha du känner inte mig. Det hör jag det. Jag blir snabbt förbannad men det går lika fort över. Flört Jag är känd för mitt temprament. Jag brukar säga att jag nog har varit italienare i mitt förra liv. he he

Faxlin
0

haha, låter lite som mig det där gejsa. Men orka. Med 7 timmars sömn. Vilket lyx. hihi

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ja, fast jag behöver ännu längre sömn än 7 timmar. Min normala sömntid är ca 9 timmar. Annars blir jag inte normal på hela dagen. ha ha kom på ,,, jag kanske blir som du då. he he

Faxlin
0

*Asg*  ja risken finns kanske. Så var försiktig och se till att du sover. Som mig vill du då rakt inte bli. haha

Audiatur et altera pars

gejsa
0

ha ha nej inte sedan jag läste att du hade glömt att jag hade en fjording bl a….det knäckte mig totalt. *ler*

Ska strax gå och sova nu. natti natti

Faxlin
0

natti natti med dig. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

natti natti och sov så gott Åsa och alla andra. Syns i morrn.

Faxlin
0

Japp, det gör vi. Pigga och utvilade. ;-)

Audiatur et altera pars