FILM - igen. *travarblodet*
Hej!
Nu när jag har ångan uppe och skiter ut filmer för fullt…
Finns ju många trådar och inlägg där ridtravarens "vara eller icke vara" diskuteras. Det tycker jag inte att man ska diskutera här, utan jag vill bara reflektera över hur mycket utstrålning och "grace" min travartös har. Tycker att man kan se det lite i den här filmen, även om man får en mycket starkare känsla av detta, då man ser henne "live".
Tösa har en otroligt stark integritet, det hade faktiskt varit spännande att träffa henne i form av en människa - men när man ser henne "in action", så blir jag imponerad och fascinerad över hennes starka och stilfulla utstålning - och vilken trav sedan… Blir alldeles kär i "travar-andan" =) Men så är jag ju fullt partisk också, då jag är helt insnöad på mina älskade fyrfotingar. - Lever ju för och av dom
- Helt meningslös tråd detta, ville bara säga detta med tösas "style", då jag kom att tänka på den under filmskapandet. Tänker på dt rätt ofta faktiskt. - Så otroligt häftigt att se henne, när hon "stilar runt". Jättesvårt att förklara, men ni förstår kanske lite i hur jag tänker och menar?!
- Och självklart är Eneldo jättehärlig i sitt sätt att röra sig också, han galopperar lika fort som Yrla travar - med sin knorriga svans ;D
Ha en härlig helg allihopa, det ska pållarna och jag försöka att ha! =)
Mvh Tessan, Yrla Myrvla och Dillediduden.
Gud vad vackra dom är - båda två! :)
Jag har någon åkomma (fotografsjukan?) som gör att när jag ser filmer på vackra hästar som rör sig vill jag genast åka dit och fota/hästnappa dom ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Du är inte ensam ;)
Dom var riktigt snygga båda två!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Och världens bästa hästjej säger jag om dig. hihi
Vad härligt för dom att få sträcka ut sig i gräset där. Och dom andra stackarna får stå och se på. Yrla påminde lite om en älg där i snabbtravet haha. Ja, stallägaren är ju verkligen snäll som låter er få använda sommarhagen att springa i för det borde ju bli jättespår när det är så blött i markerna just nu. :)
tjusig :) Hittade denna å den va rätt skojjig