2-årig valack till salu!
http://www.hippson.se/classifieds/view.htm?ID=8276
Jätte mysig o snäll häst!

Är det Ecco??
Vilket sött ansikte, men gu så krokig han är i kroppen! 2 åringar är verkligen inte fina o se på ^^ de är så sött klumpiga ^^
Minns första gången jag såg harry, han vart itne vacker, ojämn i kroppen o ful som stryk (överdriver litet), men han visste hur han skulle tjusa mig ändå :)
Men den här lillkillen ser ju ut till o ha en väldigt fin karaktär, litet känslig o så kanske ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#2. Tyvärr stämmer inte det där för alla. Kiara var väldigt fin i kroppen som 2-åring.. =P
#3 det kanske är ngt specifikt för vallacker då? :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Ja det är Ecco!
Han har jätte fint huvud. Brink sa när vi var där att hästar som växer krokigt/ojämnt ofta blir högre medans hästar som är "fina" i växten hela tiden oftast blir lägre…vet ej om det stämmer! Hoppas på en högre häst så hans propurtioner stämmer så småningom…
nej inte är de flesta unghästar vackra;-D men Eccos moster som nu är 3år har varit snygg i kroppen hela tiden…
önskar jag hade tid, plats o pengar samt unghäst kunskap!! Vill ha!

#4. Ja, kanske =)
Det är väl oftast så att hästen kommer bli högre när dess bakdel fortfarande är högre än framdelen? :) Sånt som jämnar ut sig.
#7 ja så var det han sa! ;-D

Han är fin! Men va stor han har blivit! :D
Mja så stor är han väl inte? Tror faktiskt han blir rätt liten…=lagom till mig!

#5 då måste bragobus bli en riktig pudding med tanke på hur ojämnt han växer.
Skulle gärna ha en Etruscobebis i mitt stall!

Gud så söt:)
#12 det är bara o komma o kolla…tror de skulle löshoppa honom nu i helgen..funderar på o smyga dit o kolla! Han är så go!