Tävling i strängnäs!

Jo, det var ju någon som skulle dit. Vem var det? Var det CBA eller?

Ja jag skulle ha varit med med Nasse på lördagens D-tävling men det går troll för mig och Nasses tävlings säsong då hon troligen fått en spark och varit halt ett tag *suck*
Det är tredje tänkta tävlingen som det skitit sig för….har det inte varit ekonomin som satt stop så har det varit trasig bil eller som nu en halter häst :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Nej, men stackare. Har en i stallet också som skulle tävla mycket i år. Men det har varit en massa för henne också så hon har inte kunnat åka.

Det är jätte tråkigt…speciellt när man löst licenser och fixat med grönt kort etc för att få tävla i både distans och western sen spricker planeringen :o(

Ja, jag förstår det. Man laddar ju också mycket.

Jag ska dit och kolla iaf =P

Har ni sett deras fågelhus i S:näs? Jag har stått där en månad för tillridning av min fjording för 9 år sedan. Då fick hon 2 undulater och en pilfink som jag hade i bur. Hon hade så fint och så många fåglar så jag ville ge henne dom. Sist vi träffades för ung 2 år sedan så levde iaf en undulat fortfarande. kul!

Ok.-. ja ska va me c-täv på lördagen och sen RM på söndag. Så ni får väl hålla tummarna iaf!

#8 Det ska jag göra…..vilka grenar ska du delta i ???
jag ottino o believer ska dit o kolla imårn :D

På RM så var ja me i trail, Horsemaship å pleasure. Trailen gick åt pipan, i horsemanship red ja fel.. haha. Men i pleasure fick ja en bronsmedalj.
Men fy va varmt det var hela helgen!! Och dessutom så va hästen helhispig, så ja fick verkligen kämpa! Men d va kul. Har inte tävlat på 2 år, och knappt ridit heller. Har haft en tjej som ridit Nilah hela vintern, i skogen typ, senaste 2 mån har ja tränat henne. Så ser man det så så va d ju väldigt bra ändå!

#11 Övning ger ju färdighet så det är bara att ge sig på det igen eller hur :o)