Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: boktipsfilmtips
Läst 706 ggr
Peppe
0

Spirit på 5an

Nu börjar filmen Spirit på 5an om nån vill se

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

__iE
0

den såg jag ^^ har inte sett det innan, men den va helt okey :)

Tisdus
0

Jag såg på den också :) Har sett den många gånger men blir lika rörd varje gång :') En sån mysig film!

paronskrutten
0

Tycker inte att det är bra att dom har förmänskligat hästarna så överdrivet, annars är den okej

Helena

Maja
0

Synd att den var på svenska, "originalet" är bättre.. :)

LindaKarlstrom
0

jag älskar verkligen musiken i den filmen! =)

AnnaFreds
0

Synd att jag missade, men jag har ändå den hemma så jag kan se den en annan gång ^^

Thorsson
0

åkte till stallet och red då ;)

thilda-
0

ah :) jag har filmen!! :D älskar musiken!! och man blir lika rörd varje gång :)

LinaN
0

För att vara en tecknad film så tycker ajg att hästarna är väldigt omänskliga ändå, de har fångat essensen av hästarna mer.

Spirits attityd, man behöver ignen berättarröst, man behöver inte at thästarna pratar så som lejonen i lejonkungen, för am nförstår precis allt genom att titta på hästarna.

tycker tecknarna gjort ett superjobb, visst har hästar itne sådana ögon men till o med den mest okunnige hästmänniska och de som itne ens är intresserade av hästarna förstår innebörden i filmen, genom att se på rörelser, uttryck osv.

Jag har sett min häst göra många uttryck, ha nidiotförklarar mig, att han tycker om mig osv osv…. genom att se på hans kroppsspråk o den udnerliggande känslan i situationen.

jag älsakr den här filmen, gråter nästan alltid.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Karkkainen
0

Nej, missade :/ Den är ju så bra!

[MatildaW]
0

Jag hann se lite grann, haha, jag tycker att det är en ganska bra film :) är man liten lär man ju sig förstå lite om hästens betéende och hur det ser ut osv när den är på olika humör så att säga ;)

elasive
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg den inte men har sett den.. En underbar film… Musiken är gjord av Hans Zimmerman/Zimmer, vad han nu heter, han har i varje fall också gjort musiken till Pirates of the Carribean.