Jag har varit ...
Inte här på ett tag , Min internet har slutrar att fungera på min data : O , men vi ska fixa det , så jag lånar pappas så länge ,,, fast den är inge bra haha.
men när jag kommer tebax så har jag iaf fixa bilder på både Molly , skrållan och min hund Dango, och så har jag en video på dom alla :D
Fast jag vet inte hur jag ska få "hitt/in" videon osm jag har på datan så ni kan se den ? nåt förslag ?
Ha det bäst så länge !

Trevligt att ha dig tillbaka =)

Skojigt att se dig här igen Peace, har saknat dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack ; D Det var roligt att höra : ) och sen har jag ju inte berättat hur det gick med molly när vi var till vetrinären 3:e gången …. Hon var bättre men inte bra, hon ragerande endå på böjninges provet och så . så hon ska få medecin i 10 dagar nu (hon ÄLSKAR medecinen),. sen nu början av juli så ska jag få börja rida henne : D (och om hon gör ett minsta tecken på nått då så ska vi ringa ….så håll tummarna), dom har skrivit en "planering" hur jag ska börja med ridningen och hur länge och så och så … första veckan ska jag rida typ en kvart och varanan dag uppsutten och och varannan för hand. och så vidare., det var skönt att få höra att hon var lite bättre iaf. och så får hon gå i sin "stora" hage istället för den lilla sjuk hagen ^^, ., ne nu ska jag gå faktiskt, ha det bäst alla !!mvh

Kul! Alltid roligt att läsa att hästarna blir bättre.