vilka instrument?
spelar ni ngt?
vilken musikstil o vilket/vilka instrument? :)

nope. men spelade trummor förut *cool brud*hehe
spela gitarr innan
/Elin

Spelar stereo… Det räcker för mig

gurka? ;)
viill lära mig att spela gitarr men jag har inte så flinka fingrar tyvärr…

Jag spelar mest på bilsterion
. Har spelat en halvtermin blockflöjt innan ja tröttna så efter det så är det sterion som gäller.

Piano! :D
hahha lisette, va i sjutton har du hittat för bild?:P *asg*
Så stor!!
/Elin
tänkte precis samma sak som du elin, haha :)

fick ta bort den nyss, fatar inte varför den blev så stor, de brukar ju bli mindre av sig själv.. :D
Jag har faktiskt en gitarr, men kan inte spela något :P hade en idé att lära mig för ett år sen, men det har blivit lagt på is, av nån anledning…

Jag har spelat fiol, piano, orgel, gitarr. Numera spelar jag mera bus. 
Dottern har gått musikklass och spelar piano. Gubben är ju dansbandsmusiker och spelar synth.

Jag har ju en musiklärare i familjen så att spela har varit rätt naturligt. Har dock tappat det mesta av kunskaperna i dag tyvärr. Har dock funderingar på att plocka upp gitarrspelandet igen, var rätt mysigt när man var ung och hade guran med till stranden när vi grillade. Jag spelade och de andra sjöng. ;-)
Sen kom första barnet och gitarren hamnade i källarförrådet där den blev stulen och efter det har det inte spelats alls. ;-)
Vad fick man mer lära sig spela när man var liten:
Blockflöjt, piano och ja vi får inte glömma de två fruktansvärda åren när jag spelade cello. ;-)
Hualigen vad illa det lät första året när man inte kunde spela alls, och ärligt cello låter inte ens bra när man kan spela det.
Nu spelas det mest på sterion faktiskt. Mycke trevligare att höra de som kan spela och sjunga. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tvärflöjt 

Jaga har både spelat lite trummor o bas tidigare men framför allt höll jag på med sång nu håller jag med #3 =)

Här spelas det på datorn.

hm, spelat piano o valthorn..dock inget av det längre!
Jag råkar veta att #17 kan sjunga också 

Har spelat piano men tycker det är ganska tråkigt så jag har inte utvecklat mitt pianospelande nåt mer.
haha, åsa, min syster spelade fiol i nått år, och huääää, som det lät innan hon lärde sig. gode min gud att man rymde ju nästan. ;P