helt OT:...men ack så kul!
såhär roligt hade jag i helgen. min sambo har fått en beundrare !
det bor en tjej här i vårat område som har betett sig sjukt underligt sista tiden, tex gasat iväg i rullgrus i en våldsam fart för att sen 'tudeluuu-vinka' till johan ect.
vi gick på högstadiet ihop så jag vet vem hon är. men johan har aldrig träffat henne.
i alla fall, i fredags stog jag, johan och våran kompis daniel ute på balkongen och rökte, jag stog i dörren så jag syntes nog inte speciellt bra, iaf kommer hon fram till sin bil och börjar prata med johan och daniel, tjejen är 24 och beter sig som riktigt fjortis ! sånthär riktigt småfnitter och ja ni vet.
Hon öppnar samtalet med att fråga om dom kastat ölburkar på hennes bil, ööh neej ?
johan ger då henne en pik och menar på att hon ska ta det lungt med sina rivstarter så hon inte har ihjäl nån människa, varpå hon tokfnittrar och sägr "määh, vad menar du med deeet ?*hysteriskt fjortisfnitter*"
hon fortsätter samtalet med att bjuda in johan och daniel till att titta på hennes lägenhet för hon hade ju renoverat och gjort så fint, sen frågar hon om vi hade fest, och hon fick svaret nej, daniel sa att han bara skulle lämna lite saker och sen gå hem och johan sa att han skulle titta på film.
efter 10-15 mins hysteriskt fnitter åker hon.
och jag mobbade johan och sa att hon stötte på honom stenhårt, vilket hon verkligen gjorde !
senare på kvällen hämtar jag en kompis, och berättar ju givetvis detta för henne, då berättar att hon träffat samma tjej under kvällen och som sagt till henne och alla andra som var där "att hon träffat två killar på en balkong som stötte asmycket på henne och att hon ville åka dit för att dom(läs vi) hade fest."
dock sa min kompis nej för hon ville inte alls åka på fest hos två killar hon inte visste vilka det var, men kom vi ju fram till allihop, att det varit pinsamt kul om hon hade kommit hit och jenny säger, "men där bor ju karro och johan!" och att dom två främmande killarna inte alls var speciellt främmande. HAHAHAHAHA
igår ställde hon sin bil på samma ställe utanför våran balkong, trots att det fanns flera lediga parkeringar och det faktiskt är förbjudet att parkera där.
är man desperat då ? :D
och lisette, lina och bebbe har ju träffat Johan och vet ju garanterat hur mycket han pratar med folk han inte känner ;)
dock är han och daniel tillsammans en dålig kombination, dom älskar att driva med folk och har funderat på att sätta en lapp på hennes dörr och skriva att dom kommer på torsdag klockan sju, ha kaffet klart!
HAHA!!!
HAHAHAHAHAHAHAHA!! XD Vilken underbar situation.. ;)
ja, vi väntar med spänning på vad hon ska kläcka nästa gång ;)
Hahaah XD
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Hahahahhahahahahhaha, nästan lika kul o läsa som historierna på tjuvlyssnat xD

Haha och hon har inte sett dig än menar du? Fast ni bor i samma område? *fniss* Det roligaste hade ju varit att hon bjöd dom på en fika en gång till och dom säger ja. Och så följer du med.
jag tror inte hon såg att jag stog där, hon hade inte heller fattat att det var johan som bodde här trots att hon sett oss flera gånger, så då har hon nog inte fattat att jag bor här heller :p
nu fick jag ju tom reda på att hon verkligen hade ställt sin bil utanför oss igår för att hon hoppades att hon skulle träffa johan och daniel igen !!! hon förföljer oss !!! HAHAHA
#7 haha! tagen på bar gärning ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Nej men herregud vad kul!!! tänk om hon hade ringt på dörren o du öppnat där! hahahahaha!
Stackars desperata tjej!!!

Men guud, dedär lät verligen överdrivet desperat!! ;)

hahaha. Hon verkar ju inte allt för smart den där bruden!

Du har inte tänkt på att hon kan ha någon som läser här och berättar vad du skrivit? Du gör ju narr av henne.

Hahaha! Guuuh så kul! =D
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
jasså ? det är ju ingen som vet vem hon är, eller hur ?
Undebart X)

HAHAHA sjukt ball!!!

#14# Det är ju sånt som man inte vet. Eller hur?
HAHAH XD

Uch.. Sådana tjejer är lite överdrivet..

#12 såndana där människor brukar lyckats så bra själva att göra narr av sig. Det står ju inga namn!

#20# Nej, det står inga namn men hon kan bli igenkänd ändå. Jag tycker inte att det passar sig att skriva om detta på en sida som så många kan läsa. Tyvärr!

Hahaha ;)
men gejsa, du tyckte ju det var roligt först ? hur kommer det sig att du helt plötsligt sadlade om och tyckte jag gjorde narr av henne ? och vem ska känna igen henne ? det bor över 200 personer här!
jag tror detta grundar sig i annonsen jag sa åt dig om.
Hahaha xD

#23# Jag tyckte först det var kul ja, men sedan när du berättade ännu mer så kom jag på att ju mer du berättar ju mer kan man ju känna igen sig/henne. Detta är en människa ingen häst, så därför är det lite känsligt ämne tycker jag. Sedan om andra tycker det är kul och vill gotta sig i andras olycka det bryr jag mig inte om. För jag tycker att det är fel att skriva som du har gjort nu.
Annonsen som du sa åt mig? Jag är så van att du försöker rätta mig så jag lägger inte allt på minnet men så fort jag försöker rätta till dig så tror du att det är hämnd. Det är lite lustigt tycker jag.
gott sig i andas olycka ? på vilket sätt är det hennes olycka gejsa ? att hon stöter på min sambo ? jag förstår dig inte riktigt.

du ska kanske inte ta det så bokstavligt man säger så när det inte är så bra. Men du förstår nog om du bara försöker. :)
nej jag gör faktiskt inte det.

Ok då försöker jag en sista gång. Säger ni aldrig så där du bor förresten? Det är ju så vanligt här hemma.
Du tycker det är vansinnigt kul att hon verkar kär i din sambo så du sitter och basunerar ut det och berättar för alla hur hon beter sig. Det är att gotta sig i andras olycka tex. Jag tycker det är synd om henne i stället att hon står och gör bort sig och ingen säger något. Inte ens hennes kompis som ju berättat för dig i stället vad hon sa på festen tex.
jag har aldrig sagt att hon är kär i min sambo, detta är menat som ett skämt, en roligt sak om en tös som försökte stöta på honom.
Så du hade inte tyckt det var roligt om detta hade handlat om din man ? hade inte du velat ha lite roligt åt det då ?
och jo, vi säger också att folk gottar sig i andras olycka, men då i helt andra situationer.

Nej, jag hade inte skrytit om det här iaf. Det är mycket som jag inte skriver på en sajt som vem som helst kan läsa. :) Dom flesta som vill veta något om mig har mejlat och frågat mig. Jag är rätt så hemlig när det gäller mitt privatliv tycker jag själv iaf.

hur som helst. detta kan ni ta via pm kanske?
fixat.