Vilken bra sida det här är!
Måste bara säga att det här var en bra ide Linda. Massor med trevligt hästfolk. Massa frågor och svar. Inga DIVOR. Stött på sååå mycket otrevligt hästfolk då jag vart ute och tävlat mycket. Skönt att det finns folk som ser sina hästar som något mer en tävlingmaskiner. Jag älskar mina hästar som mina barn. Man jobbar och sliter ihop pengar varge månad så man ska kunna ha dessa underbara djur. och det är värt var enda krona. Dom ger en både glädje och tårar.
Det är inte tårarna vi minns, bara alla glada stunder som i mitt huvud finns

Håller med dig till 100%.
Det är en kanon bra sida, där alla delar med sig med erfarenheter och fakta!
jag tar åt mig äran emma ;P mähähäh. sidan är beroendeframkallande!!
Ja, den är verkligen bra. Jag är även så imonerad av alla fina djur och foton som medlemmarna har.
ja det är toppen. Ös på bara!! Jag och min mamma håller på att starta en djufond, man kanske kunde ta hjälp av den här sidan=)
en vadå för fond ?

Superbra sida, men som sagt beroendeframkallande.

lite smått ja. men superbra och supertrevliga folk..
men nu ska jag kasta mig i säng. har jobbat 5 lördagar i rad inräknad med den imorgon… blärk.

ja ska också jobba imorgon…kanske borde sova..

Ska oxå jobba, men endast vid ut o insläpp imorrn.. Skulle ha varit min lediga helg….Blääää!

Ja, den är verkligen bra den här sidan. Skojigt att du hittat hit till oss emma_lagerqvist.
Men som de andra säger, den är djupt beroende framkallande och skulle egentligen ha en varningstext första gången man går in. Något som förvarnar en om att har du börjat är du fast. ;-)
Detta beror självklart på alla trevliga medlemmar som finns här inne och på våran allas egna Linda som är en super Sajtvärd.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sen nästa helg är det väl midsommmar? vad ska alla hitta på då?

Jobba, naturligtvis!

vi har inte bestämt ngt än. men svägerskan ska ha fest så det blir säkert att sticka dit..
Jag har min första semester på ett år på måndag! LEdig i två veckor. JA denna sida är starkt beroendeframkallande. Och jag har Jhullan att tacka som tipsade mig! och jhullan en djurfond menade jag=)
he he. tack emma , :P

Ja, det är en himla bra sida. Tyvärr blir det lite dyrt för mig att vara här eftesom jag har modém. Men va fan…
Även om det snackas om allt mellan himmel och jord, så är det riktigt trevligt! Ni är super tjejer :D
Midsommar… Bra fråga, jag bjuder in mig nånstans som vanligt tror jag :) lisette, vart bor svägerskan? 

*flinar* hon bor 7 km från mig…
Hehe, äsch då :P