Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 650 ggr
gejsa
0

Någon som ska titta på Let´s Dance?

Jag ska boka mig framför tv,n med chips och sitta och kolla hur krakarna får svettas. Jag håller på Karlpetter ni vet bonden på tv. Jag tycker han är så gullig. :)

Vilka håller ni på ni som ska titta?

Manda29
0

jajamen. Alltid Skrattande

[Avslutat konto]
0

Usch.. :P

gejsa
0

Haha usch så illa är det väl inte?!

fridak
0

ska se men vet inte ens vilka som deltar….

[Avslutat konto]
0

#3 Lite illa är det :P Men helt okej fredags program att titta på, om man inte har något och göra :)

Ledin
0

nä det ser jag inte. Har andra kanaler som visar bättre :)

Peppe
0

jag ska!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

gejsa
0

#4# Har du inte sett på tv när dom visat vilka som ska delta? Står ju även i Aftonbladet mm.

#5# Jag har inget att göra så jag ska titta. MIn dotter är borta hos killen och min gubbe är dansbandsmusiker och har en spelning. :)

Hej hej nu börjar det.

Velepa
0

Ska se va de är, byter kanal om de är allt för kasst.

Marija
0

Kanske kollar lite om det inte finns något annat på tv ^^

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

MiaMaria
0

Självklart! Sitter som klistrad =) Enda som stör är ni här ;-P Sitter o skiftar mellan datorerrna i knät =)

gejsa
0

Haha stackars MiaMaria då! Jag måste gå upp en våning för att läsa här. Det är en paus just nu.

Nå, vad tycker ni så här långt då?

[Avslutat konto]
0

Danny är snygg :) :P Jag gissar att jag är ensam om det Oskyldig

SofiaGenne
0

Danny är jätteful xD hahha, älskar hans hår :)
Hejjar nog på hm. . vet inte :o

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

micheles
0

ja tkr kal-petter e dyng frääään. Kollar lite slött nu, men fick ju inte se när han dansade.. tillfälligt avbrott=(

SofiaGenne
0

Är det slut nu?

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Sunset
0

haha aa, tycker oxå danny e ful! men karl-petter är ju het ;D

bebbe
0

Karl-Petter är urläcker,

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Haha Karlpetter är ju mysig. Dom visade ju deras dans det sista dom gjorde eftersom det blev avbrott mitt i deras dans.

RubHel
0

Danny = URK
Karl-Petter = YAY

gejsa
0

Haha ni ser, jag hade inte helt fel fast jag är mycket gammal. *fniss*

ElinH
0

Tycker det är hur tråkigt som hellst xD Kollade på House istället, på tv4+ xD

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

AusaBausa
0

urtrist, tittar inte!!! tror jag såg CSI istället om det gick kl20!?!

svampi
0

Hejjar ju lätt på bonden!

casandra
0

jag ska inte missa ett enda program har jag sagt till mig själv, så som jag inte missade ett enda program av bonde söker fru.
så ni kan ju gissa själva vem jag hejar på, karl-petter :D
riktig favorit där, dessutom otroligt snygg :-)

pippa__
0

Bonden äger!!!!! Han var ju lite halvsexig jue!! :D

gejsa
0

Haha alla verkar tycka det ju. Konstigt att han inte har hittat en fru då.

MiaMaria
0

Haha vilket tryck de va på Felicias bonde ;-)

gejsa
0

#28# Visst var det din kompis som blev näst sist med den andre bonden. Vad hette han nu igen? Jag och namn.

MiaMaria
0

Felicia va hos Karl-Petter och åkte hem frivilligt därifrån som andre person. va de så du menade?

gejsa
0

Men inte var väl felicia din kompis? Du hade ju en kompis som blev med eller hur?

MiaMaria
0

Jo de är Felicia som är min kompis =) Och ja hon va ju med i Bonde

pippa__
0

Men vrf tog inte Felicia Kalle då? ;)

gejsa
0

Jasså var det hon som drog. Jag fick precis för mig i hela programmet att det var hon som blev lurad av han den lite kraftigare killen. Hon sa hela tiden att hon skulle dra ifall om han inte menade något osv. Så blev hon kvar som tvåa. För han blev kär i den andre. Dom är förlovade också nu. Vet du vem jag menar?

Varför stack Felicia då? Gillade hon inte Karlpetter eller?

MiaMaria
0

Jo nu hänger jag med i vad du menar. Hon kände att dom inte passade ihop, dom va mer kompisar

pippa__
0

Men vrf ville ingen ha Kalle??? Har inte sett programmet nämligen

gejsa
0

#35# Vad synd! För han är nog en väldigt snäll och även blyg kille. Hade nog varit ett kap för henne. :)

MiaMaria
0

Jo de hade de säkert, men nja, känner Felicia och de jag sett av Karl-Petter så näää, kanske inte ändå (a)

pippa__
0

Ehh…

gejsa
0

#38# Vad då, vad menar du? Vad har du sett på Karlpetter?

Lizzan
0

noep, var på stallet :P

MiaMaria
0

Gejsa - Det jag sett av K-P på tv, jag har inte träffat honom, men har ju bildat mig en uppfattning av honom genom tv:n, dock kan den ju va väldigt förvrängd av prod.bolaget (eftersom dom förvrängt väldigt mkt i årets upplaga av bonde) och så känner jag ju Felicia väldigt bra så

Josefinee
0

Usch, jag tycker inte om Let's Dance av någon anledning, men jag brukar bli så illa tvungen att se endå eftersom hela familjen sitter och tittar slaviskt :P
Kan faktiskt inte sätta fingeret på varför jag inte gillar det, men något jag stör mig på är att de sjunger jättedåliga covers av jättebra låtar när de dansar. :P

gejsa
0

#42# Ja, dom förvränger ju det mesta för att vi ska ha så kul som möjligt när vi tittar på programmet. Jag tror nog att han är rätt så rar och blyg.

Momla
0

Klart man sitter bänkad då det är let´s dance. Tyckte att alla deltagare gjorde ett kanonjobb…

MiaMaria
0

Jo och efter att ha pratat med Felicia så fattar man att i princip allt är planerat eller uppgjort innan… Tyvärr, förstörde min bild av de…

gejsa
0

#45# Ja, dom gjorde nog så gott dom kunde allihop.

#46# Ja, det verkar uppgjort alla program nu förtiden. Även detta med det där när dom ska klara upp ekonomin för familjer. Vad  heter det nu igen? Jag tittar ju på det annars.

Så ska det låta är också uppgjort läste jag. Då slutade jag titta på det med.

berry
0

det ända jag gillar med danny är hans hår (love),

men måste erkänna att karl-petter ser jävla bra ut asså ;)

hjullan1
0

tony rickardsson !

MiaMaria
0

Haha väntar bara på att Robert Gustavsson ska härma Tony som dans-människa, de kommer bli hur roligt osm helst ;-)

hjullan1
0

#50. hahahahah det kommer bergis!

PonnyAnnie
0

usch, så dåligt…

IdaS-A
0

Tittade inte på det, vem åkte ur då?

gejsa
0

Ingen åkte ut denna första gång. Nästa avsnitt åker ett par ut.

Cavello
0

Kollade på Let's Dance med en kompis och hennes familj och vi var överrens om att alla var rätt duktiga förutom den gamla mannen som gick som en hösäck xD

Alexandra13
0

Jag gillade…… eller jag vet inte vem jag gillade :P