OT: Nu blir ni inte av med mig
Haha kära vänner, nu blir ni inte av med mig, äntligen har jag fått igång ett internet!! =) Förhoppningsvis ska de även fungera ute på Tullgarn, här i Enköping fungerar de perfekt, dock lite långsammare än vad jag är van vid, men ändå, internet - wow =)
WieWie! =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Skit med ;) Hahah, nejmen kul ! Då kanske man får se ännu fler bilder från jobbet ? :P

Vad har du skaffat dig? Luftburet bredband genom 3 eller?

Haha ja bilder kommer de nog att bli, bara jag kommer ihåg att ta med mig kameran ut så och uppkopplingen inte e för seg så =)
Japp, det är trådlöst vid 3, turbo3g.
hur funkar det?och vad kostar det?

Det är ju det som vi har. Vi har haft det sedan maj förra året.
aha ok.jag har skarpt funderat på mobilt internet.ta med datorn var man än åker och få internet.lite lyxigt kanske…..
oooh mia !!! :D
fick du mitt mms om min stora anka i jul ? funderar på om det blev skickat eller ej..

Fast vi har router också för vi har 3 datorer ihopkopplade.
aha.ja router behöver vi inte .har två datorer inkopplade på våran bredbands dosa.

Har ni bredband? Ja, då lär du nog tycka att 3 går skitsakta för det gör det. Men har ni tex en stuga och vill titta där ibland så är det ju bättre än inget.
ja vi har bredband.fast en låg hastighet.2 mbt….vi hade 24 där vi bodde förut…men kan ju va kul att ha när man åker bort.

Ja, om man är borta mycket då. För det kostar ju månadsvis.
ja precis.ska ringa runt lite till olika bolag och få lite mer information.
det var ju härligt för du har varit saknad!!!

#5 än så länge fungerar de bra, kostar 199 kr i månaden men då e de upp till 7,5mb/s
#8 Näää de känner jag inte igen?? Badanka, nu blir jag väääldigt nyfiken!! ;-)
#15 =)

#16# Fast det är bara upp till det. Men det är sällan dom kan leverera så mycket. Iaf inte på landsbygden. Vi har ju t o m fått en antenn för att det knappt gick här hos mig.

Jo de vet jag, vilken hastighet ligger ni på ungefär? Jag blev lovad minst 1,8 mb/s ute på Tullis

Jag kommer inte ihåg. Gubben är inte hemma så jag kan fråga heller. Men det kanske är något likvärdigt. Ibland låser det sig och stannar. Sedan kommer det tillbaka. Men det är ju iaf billigare än modém.

Ok. Ja vi har ju trots allt inte så långt ifrån varandra så de lär ju va nå liknande. Men vanligt bredband då? Inte grävt till de?

#20# Nej, vi bor någon, några km för långt bort från det. Annars hade vi ju skaffat det men det finns inget annat just nu.
ooh, då missade jag det, fast jag skickade, trodde jag iaf, men jag hittade den i utkorgen sen. hm. ska skicka imån, du kanske itne blir så glad om det piper nu :P
Kul :)

Åhh jag väntar med spänning =) MEn du, gör så att du skickar den live ist ;-P (A)