Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: övrigt
Läst 1450 ggr
elin
0

Jag e igång igen med ny tråd :P

Om ni får välja 5 personer här inne på ridsport i fokus, vilka skulle ni vilja träffa då?
Motivera era svar, tack!

/Elin

[slo]
0

Haha :P Du råkade inte få inspiration från foto på er själva-tråden? :)

Lisette, för hon verkar häftig :D

__IE, för hon e så söt å go!

Jag kommer bara på två just nu, men det dyker nog upp fler…

elin
0

haha aa, du kom på mey :D
Jag kommer på nya trådar hela tiden.
Hmm fantasin äre inget fel på :P

/Elin

elin
0

hallå folket svara då? ;)

/Elin

jen
0

jag skulle i sånnafall vilja träffa

Kiara, för att jag tycker det är intressant med avel, hon kan ju det där med färger Glad

Geisa skulle jag vilja träffa och prata om foder med, det har jag ju fått hjälp med.

Babsan skulle jag vilja träffa eftersom vi kom på att vi bodde grannar Förvånad (samma hyreshus)

_ie för att hon har så vackert namn Oskyldig

nr 5 får nog bli  alla andra på en liten träff, eftersom det verkar trevliga människor här

gejsa
0

Vad roligt jen att du skulle vilja träffa mig. *ler* Du bor ju inte så förskräckligt långt bort. Ca 45 min bilresa. hihi

Jag vet inte vem jag vill träffa faktist. Alla är väl roliga att träffa på sitt sätt eg. Så det är svårt att bara skriva 5 st.

jen
0

#5 hehe Generad

gejsa
0

Blev du rädd nu jen att jag skulle sätta mig i bilen och åka. Räcka ut tunganCool

jen
0

nej, du verkar inte speciellt farlig….

men det är ju snart tomt här Skrattande   vi flyttar ju på torsdag…

gejsa
0

Jo, men det är väl precis utanför K:holm eller? Vad jobbigt att flytta nu i värmen. Håller ni på för fullt med att flytta möbler eftersom det nästan är tomt redan?

jen
0

jo, emellan K-holm och Flen. vi håller på att packa det sista och tömmer lägenheten på torsdag och fredag Skrattande

här ska vi bo

gejsa
0

Ja, det är roligt att flytta iaf när man har tagit det sista från förra boendet. Lycka till!

jen
0

tack! ja, det ska bli skönt att komma på markplan igen.

gejsa
0

Förstår det. Ni som bodde i två lägenheter också och trångt. Det kan inte varit kul.

jen
0

nej, det har varit bökigt

__iE
0

hmm, skulle helst velat träffa alla :)
men dt kan nog bli lite svårt :P

men iaf, Slo - snäll, söt mm :)
             Lisette - snäll, rolig mm :)
             Elin - snäll, kul att prata med, samma ålder o så (;
             Jen- fint namn va dt jue ;)
             Eve- snäll, mm :P :D
            sen …. hm, alla andra :P :)

bubbelbubbel
0

Kiara, Gejsa, Linda, Åsa och Lisette, och ALLA er andra !
(för egentligen tycker att det blir lite fel att välja ut fem man vill träffa, tänk på dom som inte blir "valda" ? )

Faxlin
0

Jag kan då inte välja i alla fall. Jag skulle vilja träffa er allihopa. Synd att Sverige är sååå avlångt och stort sådana här gånger bara. ;-)
Blir lite dyrt att sitta och åka runt och våldgästa er alla ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha det skulle se ut det Åsa! Vi kom allihop och våldgästade en och en. Undrar hur många vi skulle bli?

Tack bubbelbubbel för att du bl a ville träffa mig. Trodde att alla tyckte jag var en argsint kärring här. Räcka ut tungan Har tänkt att lägga av och komma hit flera ggr pga min ålder faktist. Ibland känner man sig inte särskilt välkommen hit.

Faxlin
0

hehe, rätt många tror jag. Fast tänk vad skojigt. ;-)

Japp du är en argsint kärring. hehe, nej då det är du ju inte.Var har du fått det ifrån? Dumheter är vad det är! Punkt slut! Du får inte försvinna, jag älskar att retas med dig ju;-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

inte argsint kärring här inte, olika åldrar har olika erfarenheter, och det är det jag gillar :)

gejsa
0

Tack vad ni är snälla. Glad

Kiara
0

#16 Kiara har du ju redan träffat, vill du träffa mig så hoppas jag på att hämta henne på fredag, möjligen söndag. Bubbelbubbel du är också en av dom jag vill träffaFlört

#17, 18 ja, varför inte man åker runt och bor billigt sen får man ta emot, min dotter har just gjort så först var hon en vecka i Spanien sen kom spanjorskan hit och sov här en vecka. Biligt och bra och kul….

Faxlin
0

Ja, om man bara tänker på hur många av er man säkert passerar när man är på husvagnssemester. Tänk att kunna stanna till, ta en fika ihop och bara få träffas irl. Skojigt låter det i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

bubbelbubbel
0

kiara, sötehästen, har allt gått bra nu ? :)
jag är tyvärr inte hemma på fredag, men det är ju knabstrupper riks om bara några veckor ? :) du skulle väl ner hit då va ?

Kiara
0

#24 stressa mig inte, jag ska få igång både Ametist och KiaraFlört Det skulle vara jätte kul om du kom och tittade nu kommer jag att vara koncentrerad och lite inåtvänd dom dagarna det är jag alltid då jag tävlarGenerad

Imorgon ska dom göra ultraljud men hon har inte varit lös i magen (vilket hon alltid är dagen före brunst) så det har nog tagit sigSkrattande

bubbelbubbel
0

hihi, det klarar du nog galant !
har faktiskt planerat in det, såvida det inte kommer något drastiskt i vägen så har jag planer på att åka, vet du var i anderstorp det skulle vara ? eller ja, det lär ju finnas skyltar.
och du är där båda dagarna ?

åhh, så roligt ! hoppas hoppas ! :)

lisette
0

men titta så mysigt, alla vill träffa alla… men jag vill träffa alla jag med… det är ju skitsvårt att välja ut ngn…

men jag hoppas på att träffa åsa när/om hon kommer ner till skåne. ___ie vore skam att inte träffa när vi bor så pass nära varandra… slo för att slänga käft IRL med. och bubbel, min kära ordförande i klubbenvaddennuhette… :D

Faxlin
0

Ja kommer jag ner till skåne lär du inte slippa mig lisette. ;-)
Du har ju dessutom lovat att jag ska få åka och hälsa på hos bebbe då, om hon tillåter det förstås. Vill så gärna se mina favvisar irl. ;-)

Audiatur et altera pars

lisette
0

*fnittrar* ja jag lovar saker, visst är det bra?? tihi…

hjullan
0

jag skulle välja gejsa. för att det inte finns speciellt många riktigt vettiga hästkvinnor i eskilstuna.

o kiara. hon har bra åsikter om mycket , som jag inte kunde sagt bättre själv.

believer, ottino , mazze. dom har jag redan träffat men är så coola så det ska jag fortsätta med.

Kiara
0

#26 jag kommer vara där fredag, lördag och söndag (vet du något bra hotell?) RIKS är kul men jag är helt slut efter så jag vår ha med min man som för köra, han är bra som hästskötare också och att jag två barna som är värda en helkväll på Liseberg efter den helgen. RIKS skulle vara på ett stort privat tävlingsstall, det vet jag.

#30 tack så kolossalt mycketSkrattande

Faxlin
0

#29: haha, japp super bra är det. Speciellt om det är så att du verkligen vill träffa mig. För nu fick jag ju bara fler anledningar ju;-)

Audiatur et altera pars

CarCar
0

#31 Hur lång tid tror du det tar att åka till Anderstorp? Jag ska nämligen jobba kväll på fredagen, så hade tänkt åka dit lördag morgon Oskyldig Jag vet en som kommer vara trött Räcka ut tungan

Kiara
0

#33 det tar ca 3 timmar att köra det är väldigt bra väg hela vägenFlört

CarCar
0

#34 Förvånad  Då får jag roligt om jag skall vara med i dressyren, har för mig att den börjar klockan åtta, då måste jag vara där sjuu.. Uuuusch Fundersam

Kiara
0

#35 när slutar du jobba, det kanske är bättre att köra sent och stallaupp hästen och få sova två tre timmar före start. Föresten hur vet du när du ska tävlaFundersam

CarCar
0

#36 Elva tror jag, är inte hemma förrens tolv Räcka ut tungan Så det är lika illa båda två, tror att jag ska försöka byta bort den dagen med (bytte nämligen bort helgen) Propositionerna har väl kommit ut? Tyckte att jag såg dom, annars brukar ju dressyren vara först..

Kiara
0

#36 Ja, det skrev ju Kristin dressyren startar klockan 9 så du får en timma till på dig

Pratar vi inte fel sak i fel forum jag börjar bli liteHuh Roll Eyestyp men varmt är detCool

__iE
0

#27, aa, dt är en skam isf ^^ :D inte alls långt till krisitiansstad härifrån jue ;P

fisa-lisa
0

Jag skulle vilja träffa alla men gärna Geisa, Linda, ÅsaF, Lisette äsch svårt!

[slo]
0

Kiara, CarCar! Vilken helg är RIKS? Och är det någon som har plats över för en åskådare/hästskötare/moraliskt stöd? Oskyldig

mazze
0

Har ju träffat några redan (Gejsa, believer, ottino, hjullan o Beauty), förlåt om jag har missat någon.

Men det skulle vara roligt att få träffa hela bunten….

Hannapanna
0

Jag har ju tusan ingen koll på er här! ;)

Men för att lattja med er här så säger jag:

Linda - trevligare Sajtvärd får man faktiskt leta efter!

Eve - Kanske att jag då fick möjligheten att se den vackra Lykka IRL! Flört

MiaMaria - För de va alldeles FÖR LÄNGE sen vi sågs nu!!HemlisCool

Lisette - För att hon har så vackert namn + att jag är lite småkär i Calippo! Flört

Bebbe - För att hon har så många hästar med fäger jag avgudar! Flört Kofärger skulle min pappa säga! Cool

hmm tusan ja skulle kunna räkna upp sååå många! Men fem fick de bli för fem skulle de va!Generad

Mandysan
0

En som jag jättegärna vill träffa iaf är Åsa för hon verkar vara så rolig och snäll. Och sweet_candy då det va för länge sen vi sågs senastHemlis. Annars vill jag jätte gärna träffa alla ni andra!

lisette
0

#32 jag skulle ju inte ljuga om det. jag ljuger väääldigt sällan faktiskt.

#39 det är ju inte mer än 10 mil, om det räcker?'

#43 det verkar mest vara hästarna som du vill träffa… men hanna, det är ok.. *garv*

bebbe
0

Jag har ju redan träffat Lisette, Tinka, Mithra, Anki och Linas Vovvar, så jag lägger till Åsa så att hon får se sina favvisar, Eve så vi kan diskutera hennes fina kollage, Linda för hon verkar vara en just tjej, Elin för hon är säkert en kul sprallig ung dam, Och så vår kära Gejsa för att övertyga henne om att hon inte är någon åldring, och hon verkar så rak och ärlig, med det har jag inte sagt att alla ni andra saknar de egenskaper jag räknt upp, väl mött.

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

gejsa
0

Nej, men snälla nån jag börjar rodna  nu när jag läser det här. Tänkte när jag såg tråden att här kommer iaf inte mitt namn att stå. Tänk vad fel jag hade. Fast på ett roligt sätt. Det trodde jag inte i min vildaste fantasi att flera av er ville träffa mig. Jag känner mig så dum och elak ibland när jag inte håller med er. Tack alla! Skrattande

bubbelbubbel
0

kiara, hela helgen då alltså, hm hotell, jag har ju bara koll på hotell i värnamo, inte i anderstorp tyvärr..
stort privat tävlingsstall ? *funderar* det finns ingen hemsida ?

hihi, lisette, jag minns ej heller vad våran klubb hette, så den får nog helt enkelt heta klubben ;) än så länge iaf. ;P

Faxlin
0

#47: Men gejsa, det är inte meningen att man måste tycka lika i allt. hihi
Huvudsaken att man kan respektera att det är så. ;-)
Därför tycker jag om dig, ja och så hör du och lisette till de jag tycker absolut bäst om att retas med här inne. ;-)

Audiatur et altera pars

Kiara
0

#41 Ja har fullt i bilen tyvärr, jag har med mig två barn och en man och kläder och utrusning för att tävla hästarna…22, 23 juli är det. här kan du läsa mer.

#48 jag återkommer när jag vetSkrattande jag kan ju fråga Kristin hon borde vetaFundersam

lisette
0

#49 *asgarv* igen

lisette
0

har ju glömt linda kom jag på. vill höra hennes historier på riktigt och itne bara läsa om dom. om hon skriver så bra, ja då måste hon vara grym på att berätta med… :D

Faxlin
0

#52: Ja ingen slår Lindas berättande. Jag älskar att läsa hennes dagbok här inne.

Audiatur et altera pars

__iE
0

#45 haha, ingen aning hur långt dt är ^^ men dt tar ca 1 timme med tågbussen till kristiansstad iaf :D ^^

Hannapanna
0

Lisette- Haha ja de kanske stämmer! Men de är nog för att jag egentligen itne har en aning om hur ägarna egentligen är! ;) Får sitta här inne oftare och få en uppfattning.
Ok att jag inte heller vet hur hästarna är! Men jag har VÄLDIGT sällan sprungit in i hästar jag inte gillar! Flört

lisette
0

#53 helt enormt duktig är hon, tycker hon borde försöka satsa på det… nya linda skugge.. ;)'

#54 då är det ungefär 10 mil tror jag, för det är vad det tar att köra från malmö upp till mig…

#55 klart du får vara här inne oftare, tänk om du går miste om alla vi trevliga hästtöser (och påg)…

__iE
0

#56 kanske dt är då :P
fast bussen kör ju inom alla stationer, elr blir ju bara sölvesborgs, bromöllas, sen kristiansstads ;P

lisette
0

nästan 7 mil till mörrum

Kiara
0

#48 Gislaved-Anderstorp ridklubb så man ska nog skriva GislavedFundersam

[slo]
0

#50 det gör inte så mycket, jag upptäckte att jag är inte hemma då ändå… Tar pållen och sticker till en kompis hela juli :D

elin
0

2 som vill träffa mey! :D
Trevligt!

/Elin

__iE
0

lisette: okej ;D Elin: du får ju också skriva vilka du vill träffa, du som startade tråden :P :D

bubbelbubbel
0

men herregud kiara är det på GARK ?! :)
det var där jag lärde mig att rida. eller snarare, mina år på ridskolan. scheisse, har knappt varit där sen dess, oj oj oj ;) hihi.

Tinka
0

Jag får väl försöka svara jag med, jag känner ju inte er så jätte bra… men Bebbe vill jag träffa igen! Lisette erkar vara en intressant person…Linda…

bubbelbubbel
0

men åsa, när skulle du till chapparall i sommar ? :) om du skulle hit, förresten…

Faxlin
0

Jag ska ner sista veckan i juli och första i augusti. ;-) Veckorna 30-31 med andra ord. ;-)

Audiatur et altera pars

*L*
0

oo jag vill träffa alla men om jag måste välja;

Åsa: Kan inte beskriva hur mycket jag vill träffa Åsa

Kiara:Min Idol!

CBA: Min idol!

Stallupponer: ja jag kommer juh förhoppningsvis träffa dig i sommar :) haha det känns konstigt att vi alrig har träffats när vi skickar sms till varann

Grejsa: Vill ochså väldigt gärna träffa dig :D

CBA
0

*wiiiih* jag kom med på ett hörn ;o)

Tack *L*….kram till dig !

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Sussi
0

Gärna sträffar man ju alla men om jag bara skulle få välja fem så skulle det bli gejsa, kiara, CBA, lisette och Åsa, ja och så Linda med förstås. Det blev sex stycken men men…

CBA
0

*iiihh* en gång till *gör glädje skutt*

Kram till dig med Sussi :o)

lisette
0

man får ju lite dåligt samvete för att jag itne skrivit ner de som skrivit mig… men fan, jag fick välja fem stycken men jag vill ju träffa er allihopa… *taskigkänslor*

CBA
0

Jag ger er ALLA en bamse kram för jag vill inte välja ut ett fåtal när alla är sånna goa människor :o)

KRAAAAAAM

Eve
0

Guud vad kul att någon vill träffa mig (eller Lykka, kanske? ;), haha..

Jag skulle vilja träffa precis alla i detta forum! Varenda en skulle jag vilja krama om!

Men någon jag speciellt skulle vilja träffa är nog Luthien89, eftersom att vi har pratat i flera flera år, från den tiden då jag till och med hade Nattfári, tror jag.. Det är ett tag sen :P Typ 5 år eller så..

Byebyesandy har jag ifs redan träffat, men hon är trevlig, så det gör jag gärna om :)

Sandra Jättetrevlig tjej, och du rider ju precis utanför dörren typ :p.. Lite irriterande att vi redan har träffats, haha.

jojo* såklart, vi har haft kontakten rätt länge :)

Linda, Det har varit tänkt att vi skulle ha träffats för ett bra tag sen, men det har aldrig blivit av :S

Men dom sagt, jag vill träffa ALLA!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

gejsa
0

*L* och Sussi skulle gärna vilja träffa er också. Skrattande

Faxlin
0

#67: Vill gärna träffa dig med tjejen, men det vet du ju redan. ;-)

Tackar alla som vill träffa mig här inne, och säger bara det. Att välja ut fem stycken av alla dessa underbara människor. Det går bara inte.

Massor av kramar till er alla.

Audiatur et altera pars

[slo]
0

Jag kunde faktiskt bara välja ut två med vettig motivering, sen att jag gärna hade träffat resten av packet också, det är ett som är säkert ;)

Hannapanna
0

#73 - Jag slår mig i backen på att du är preeeecis lika trevlig som hästmonstret ditt är vacker! ;)

Eve
0

Hannapanna - Haha, så bra :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

bubbelbubbel
0

åsa, är inte hemma vecka 30, men det hade varit trevligt med ett besök på chappis när du ändå är där ;)

Faxlin
0

#79: Ja det skulle vara trevligt att träffa dig också. Och vi är ju på camåingen när vi inte är inne i parken, så det är ju bara att hojta till om du får tid att komma dit;-)

Audiatur et altera pars

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.