OT vad jobbar du med + lön.
Yes box.. Håller på att se mig omkring efter jobb eller vad jag kan tänka mig efter skolan..
Mina frågor är då:
Vad jobbar ni med?
Hur mycket varje vecka?
Och vad tjänar ni i månaden efter skatt?
Ni måste givetvis inte svara på hur mycket ni tjänar om ni inte vill..
Men det underlättar ju endel :P
Medarbetare på Dressyr.ifokus
gummislusk. dvs tungt industrijobb.
37 timmar i veckan, ständigt nattarbete.
18 000:- innan skatt. efter skatt med alla tillägg får jag nog ut ungefär 16 000:-
Elmontör jobbar jag med… Får 108 i timmen om jag inte minns fel, + lite olika bonusar och tillägg, så jag har ut mellan 15 och 20 efter skatt.

Skolan, 1050:- ;) 
personlig assistent 18000 i månaden innan skatt och utan ob har väl ute en 11000 efter skatt med ob och så jobbar jag bara 80% :)
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

#4 vad är OB? :P
har skolan ^^, 1050kr :)

Jag jobbar som hästskötare. Har väldans tur och har mycket lite stallsysslor eller tungt arbete, utan rider mest. Är ju inte vad arbetet egentligen innebär…
Jobbar lite olika många timmar per vecka, men omkring 40-65 timmar i veckan.
Får ut omkring 17 000:- och då är jag ändå hyffsat välbetald :(

#7 oj, det tycker jag var skiitbra betalt :O

OB- obekväm arbetstid- helger kvällar, nätter
#5 Obekvämt tillägg.
Jag jobbar som tim-vikarie inom hemvården, både som ambulerande och inne på hem, har 93kr/h plus OB.
Jobbar väldigt varierande tider. visa månader jobbar ajg kanske 3-4 dagar o adnra månader jobbas det en 15-17 dar…..
i somras hade jag en inkomst på snitt 12000 i mån, inkl sem ers, ob mm. Sen jobbade jag iof midsommar så det gav goda pengar :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

5# obekväm arbetstid

Jag pluggar på universitet - lever på studiebidrag och studielån - ca 7300:-/mån för heltidsstudier. dvs. 40 timmar i veckan