Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 421 ggr
gejsa
0

pampadiiii!

Här är mitt 5000:e inlägg. Håll till godo. Skrattande

Tinka
0

Flört

gejsa
0

Nej det blev mitt 90:e inlägg. Här kommer mitt 5000:e inlägget. Flört

Faxlin
0

GRATTIS, bra jobbat av dig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

gejsa
0

He, he ja visst är det. Inte förrens det där rekordet kom fram som Elin gjorde så tittade jag hur mycket jag skrivit. Blev väldigt paff faktist. Men å ena sidan så har jag ju varit medlem ända sedan det började. Var inte många medlemmar då inte. Kanske 10 st tror jag. Elller hur Linda?

gejsa
0

He, he ja visst är det. Inte förrens det där rekordet kom fram som Elin gjorde så tittade jag hur mycket jag skrivit. Blev väldigt paff faktist. Men å ena sidan så har jag ju varit medlem ända sedan det började. Var inte många medlemmar då inte. Kanske 10 st tror jag. Elller hur Linda?

gejsa
0

gejsa
0

Jäkla modém.

Faxlin
0

hehe, ja ingen konst att få så många inlägg när man duplicerar dem i tre. hihi

Skämt och sido, du har jobbat på jätteduktigt. Flest på hela ridsport. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jag tänkte detsamma. Men skrev inget. ha ha du skriver och jag tänker det. Bra jobbat!

Faxlin
0

Japp, det kallas tankeöverföring. hihi

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Jo, jag vet att det kallas så. dumskalle Räcka ut tungan

Faxlin
0

hehe, är du riktigt säker på att du visste det? Jag tror du bara låtsas att du vet det nu när jag har skvallrat för dig. Hemlis

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Ha, ha du är för rolig du Åsa. FlörtDu får flytta närmare mig så vi kan börja umgås. Tänk vad roligt vi skulle kunna ha.

Faxlin
0

mmm, jätteskojigt skulle vi ha. Det är jag övertygad om. Och tänk, jag skulle slippa dessa grannar. ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Mmm mina grannar är inte så dumma. Bryr sig om djuren som jag har iaf.

Faxlin
0

haha, det gör mina grannar med. Fast jag skulle föredra att de struntade i dem när de är lika kunniga som gråsuggor.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Fast mina ringer när dom ska ha smällare ute så jag kan ta in mina hästar. Dom frågar om det går bra. Kommer med äpplen och ger dom och julgranen. Så att dom får äta upp den. OM jag säger nej till smällare så smäller dom inte. osv osv

Faxlin
0

hmm, aha, dina grannar ärfaktiskt snälla med andra ord. ;-) Ska vi byta grannar med varandra? ;-)

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Tror inte att dina grannar skulle må så bra hos mig. Jag skulle terrorisera dom för mycket. he he

Faxlin
0

haha, ännu bättre. Ibland gör de mig så less så jag nästan känner för att ge tillbaka. men det är inte min stil att anmäla när det inte finns grunder för det. Anser att komunens resurser ska gå till sådant där de behövs.

Audiatur et altera pars

gejsa
0

Man behöver inte anmäla. Man kan göra annat.