Tråkigt värre!
Nu jäklar nu sitter både dottern och gubben och kollar på fotbollen. Nu får jag inte ens titta på mitt Animal Planet. Dom som nästan aldrig tittar på sport. 

åååh visst e de jobbigt. haha.
va hos mor o far tidigare o grilla. sen vart jag istort sätt utkastad för fotbollen började. haha. guuuud vad man kände sig välkommen =P

Ha, ha ja det är jättekul. Men normalt tittar ingen här hemma på sport. Blev väldigt förvånad faktist. Elin (dottern) började titta först.

Vuxna gubbar som jagar en boll. Säger som min dotter sa när hon var liten:
Har de inte råd med en varsin boll mamma? Ska vi skicka ett par till dem?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ha, ha ja det är nog många som har sagt så. Varför bråka om en boll när man kan köpa en till varje gubbe. hi hi

Så ja här tittar vi inte på fotboll i alla fall. Ska snart bänka mig framför tvn en stund och titta på animal planet tänkte jag i alla fall.
Brukar alltid vara något sevärt där.
Audiatur et altera pars

Ja, tror att dom spelar in det åt mig. Så jag får titta senare om jag har sett det eller inte.

fotbollen är jobbig ja, men kollar lite halvt på dt ^^
(står 1-0 till sverige nu ;)) ^^

Bingo…..(håller för öronen)vill inte veta, vill inte veta. bryr mig inte, bryr mig inte. 

haha, ojsan, sry ^^
och.. Sverige vann ^^ (måste reta er lite^^)

lalalalalalala, håller för både ögon och öron. vill inte veta. Såååå tråkigt. 
Audiatur et altera pars

Det är SÅÅÅÅ skönt med en karl som inte är intresserad av sport *jabba dabba doooo*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ha, ha min gubbe tittar bara ibland när han inte har något annat att göra. Var mer förvånad att dottern ville titta.