Avregistrera dig och gör en ny användare.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
yepp, det är enda sättet tyvärr.

okej.tack men då får det vara..
Annars kan du fråga nån av dom som håller i sidan (inte samma sak som sajtvärd) om dom kan ändra ditt namn
#4 Dom gör bara sådant till sajtvärdar eller Medarbetare.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vrf?! :O
#6 Tror att sajtvärdar/medarbetare måste ha sitt eget namn?
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Ja det förstås…
#5 Men dom ändrade mitt namn när jag frågade?
Men tex. Olysios som är medryttare på djurfoto heter ju Therese och marnyman och Essgarde heter ju annat
bubbelbubbel också!
medarbetare/sajtvärd måste inte ha sitt riktiga namn, innan ville dom att sajvärdarna skulle ha det, men det är inte tvång.
dom har gjort vissa undantag och bytt namn på vissa medlemmar som blivit sajtvärdar och kanske även i något enstaka fall Medarbetare, men oftast uppmanas folk att avregistrera sig och göra en ny användare.

Men varför byter dom bara till sajtvärdar/medarbetare? Är inte det lite diskriminering? 
Tycker också att det är lite diskriminering. Det var därför jag reagerade ^^
#12 jag tror att det är rättså bökigt….
Mkt lättare om folk som vill ändra sitt namn av ngn anledning avregistrerar sig och skapar en ny.

Fast å ena sidan om man avregistrerar sig så finns väl namnet kvar hur länge som helst ändå. Så med tiden så får väl någon av killarna ta bort namnet ändå eller?
#16 Inte om man avregistrerar sig, eller?
jag tycker inte heller det är diskriminering, tycker precis som Annette att det är bättre dom lägger tid på annat.

Jo, men det gamla namnet ligger ju kvar ändå. Du tar ju bara bort det du skrivit på din sida. Eller?

#17 Men hur gjorde du för att ändra ditt namn då?

Det gamla namnet ligger kvar som upptaget även om man avregistrerar sig, eftersom alla inlägg finns kvar. Alltså kan inte namnet återanvändas.

#23# Just det. Så dom måste väl med tiden ta bort alla avregistreade namn och det blir ju ett jäkla jobb antar jag.

#24. Det går ju inte. Hur skall de göra med inläggen som finns i de namnen då? Det går ju inte att radera dessa, då förstörs ju trådarna.
#20, precis ! man måste ju också ha en anledning till att byta, inte bara att man tröttnat.
Kan tillägga att jag själv funderar på att byta till mitt egna namn, det känns lite trevligare tycker jag :)

#25# Det gör det ju. Så gör dom ju på buke. Det blir S/s eller något sånt när dom gått ur eller blivit avstängda. I stället för namnet.

#29# Gud vad löjligt att skriva så. Vi pratar ju om vad man kan göra eller inte tekniskt sett. Inte om du gillar buke.

#30. Det är upp till dig att tycka det är löjligt.
Själv förstår jag faktiskt inte varför folk skall behöva byta namn alls. Har man valt ett användarnamn får man väl stå ut med det, tycker jag. Om folk börjar avregistrera sig och skapa nya namn blir det en massa oreda. Det tillkommer hela tiden nya medlemmar, de kan inte hålla reda på vem som hetat vad förut. Det kan ju vara så att man vill kontakta någon, som då visar sig vara avregistrerad och inte kan nås. Det är väl onödigt pga ett namnbytes skull.
Tänk efter en extra gång innan ni avregistrerar er användare och skapar en ny.Det kanske blir mer skada än nytta med den proceduren.
#22 Jag mailade en av dom som håller i sidan och frågade om jag fick byta från the-photo till The-Photo och så gjorde han det..

#32. Jag har svårt att tro att de välkomnar en massinvasion av folk som vill byta användarnamn.

#31# Ja, visst är det upp till mig. Har inte sagt något annat heller. :)
Men jag håller med dig om att det kan vara lite onödigt att byta namn. Ibland kan det kanske vara nödvändigt men oftast är det väl helt onödigt eg.
#33 Kanske det…

Hade varit skönt om man kunde bytt namn. Mitt fisa_lisa är ju baserat på Isa, min älskade häst som vi fick ta bort de 18 oktober -07.

#36# Ja, i ditt fall förstår jag ju det.
#36 Varför inte göra en ny medlem?
Tillägg till #27, jag känner även lite som #36. Mandysan är baserat på Mandy. Nu är jag lycklig med Foxen så det skulle på något sätt kännas bättre att byta namn till tex AmandaFox eller liknande…:)

Det är så bökigt och så har jag alla mina foton o allt klart här, vårt internet här i skogen är såååå segt att det skulle ta en evighet att lägga upp allt igen. Men det blir bättre med sorgen för varje dag, en skvätt tårar faller då och då men det är ju baksidan med djur.
#40 Visst men hur ofta dör ens häst? Sen som det står i #27 så vill jag ha mitt namn som alias då det känns personligare.

Kan ju ha ett namn som inte har med sin häst att göra nästa gång isåfall

#42. Jag vet en som mist tre hästar på ett år, så illa kan det gå om man har otur.
Varför valde du inte det namnet från början då?
#44 När jag blev medlem här hade jag just förlorat Mandy. Därför valde jag detta namnet som ett minne, precis som jag gjorde på alla sajter jag blev medlem på då. Jag var blyg, så jag vågade inte ha mitt riktiga namn.

#44# Men vilka namn man väljer ska man väl inte behöva redovisa för eg. Alla går ju inte rätt väg från början i livet precis. Man har rätt att få ändra sig ibland. fisalisa tex är inte så gammal och jag förstår henne om hon inte vill ha namnet kvar eftersom hon har en ny häst. Och så många har nog inte varit med om att hästar dör i ens närhet. Jag har inte än varit med om det tack och lov.

jag förstår #0 att hon inte vill heta namnet längre eftersom det var hennes gamla häst, likväl som jag förstår att ni andra som har era gamla hästars namn inte vill heta det heller.
men, det finns inget smidigt sätt att ändra namnet. att ändra namnet innebär mkt jobb för de bakom iFokus. det lättaste sättet är att ta bort sitt medlemskap på den gamla användaren o sedan skapa en ny.
_*ursäkta trådkapning*
_lisette - jag gillar din avtar ;) x)

Okej ALLA som skriver att jag skulle ha tänkt till när jag registrara mig! Jag gjorde det. Men nu är det så att Courage.C som min häst HETTE ínte finns mer. Så jag tycker inte det är så kul att heta det längre. Det är så det ligger till!
okej…