Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: off-topicgod-morgon
Läst 1542 ggr
Luthien89
0

S O M M A R L O V !

Idag var det skolavslutning! 10 HELA veckors ledighet framför mig! Så wuuunderbart! Dessutom blev betygen riiktigt bra :D

Linda
0

Lyckliga du!

Grattis kram från mig!

lisette
0

;) jag tycker mest synd om dig-- skoltiden var underbar- nu väntar bara jobb och jobb och jobb och jobb… ;)

Sandra
0

Önskar man hade sommarlov. Jag saknar den tiden faktiskt.

lisette
0

det är det jag menar, nu jobbar man röven av sig istället.

E_hjo
0

hmmm.. lyckos! Här går vi en hel vecka till!  =/

Terrierlina
0

Jag blir lite lätt avundsjuk….

__iE
0

vi slutade me idag :D
JIPPEY xD

fick också ganska bra betyg, hoppas man kmr in på dt man sökt nu;D

Terrierlina
0

#7 Vad har du sökt då? Lite nyfiken bara… :-)

gejsa
0

Mmmm dottern hämtades med bussen kl 11.30. Nu har hon sommarlov sedan jobbar hon dom sista 3 veckorna innan skolan börjar igen.

__iE
0

#8 frisör, men väldigt tveksmat om jag kmr in ^^ annars blir dt handel ;P tror jag vill gå handel mer än frisör, men vet inte.. :D svårt att bestämma sig ..

Terrierlina
0

#10 känner igen det där…. usch vad svårt det är.
hoppas att du kommer in iallafall, lycka till!

__iE
0

#11 joo, kan man klart säga att dt är!
är så inställd på att dt kmr bli handel, så jag vet inte om jag vill gå frisör om jag kmr in ^^ ;D

bubbelbubbel
0

ååååh, jag saknar skolan, min bästa vän tog studenten idag, hon gick om ett år annars hade hon gått ut med mig. men nu får jag ju fira en student i år med. :)  ååååh, jag saknar det så. vill igen ta studenten en gång till ! :)

Believer
0

jaaa studenten vill jag oxå göra om =P Fast kanske en nykter version av den haha. Kommer inte ihåg mycket från min student =P

Jenka
0

Slutar inte förren på onsdag, detta blir mitt sista sommarlov :D

Sandra
0

Jag skulle också vilja ta om studenten. Vill ha en studentdag då man är frisk. Hade ju hög feber på min dag…

bubbelbubbel
0

(haha konstig meningsbyggnad jag fick till där…)
ååh neej, feber är inte roligt. min käre vän ligger för tillfället i min soffa och ser nästan mer död än levande ut…liiiiite för mycket champagne i morse där ja…..;P

[slo]
0

"för vi har tagit studenten, ja vi har tagit studenten…" *nynnar vidare* kom precis hem från en minst sagt vild fest… Men lite sorgligt är det faktiskt, och nu när jag har haft tid att tänka över det, är jag nog inte alls nöjd med kvällen Gråter

Och vad väntar? Jo, massor av jobb hela sommaren (ledig i juli dock) och sen militärtjänst till hösten… Suck säger jag bara.

CarCar
0

#18 Joooonas, jag mår iiinte bra Ledsen Festen blev nog lite för vild för mig, eller så är jag för lättpåverkad Räcka ut tungan Har sovit 2,5 timma inatt och är inte speciellt pigg Fundersam

*För vi har tagit studenten, för vi har tagist studenten*

[slo]
0

#19, jag har inte heller sovit så mycket, men det är av andra anledningar…

LinneaG
0

10 veckor och 2 dagars lov!! Så skönt!! Fast ska iofs jobba 4 men men =)

CarCar
0

#20 Vad gjorde du hela natten då? Nu är jag pigg å frisk igen :D

[slo]
0

Jag har blivit sjuk, och så kom jag på att jag nog kommer sakna ganska många som jag aldrig kommer träffa igen :(

CBA
0

Slo- Sjuk va….ju det brukar heta så ;o) *skratt*

*nynnar* Helan gåååår och halvan åker radiobil *hick*……heeelaaaan gååårrrr…..*hick*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

[slo]
0

CBA, har du radiobilar hemma? :D

Ja, jag har faktiskt blivit sjuk! Hehe, ont i halsen och hostar upp lungorna typ… Men det har "kanske" att göra med att det blev lite skrik igår Oskyldig

lisette
0

du får köra din dunderkurblanding igen slo

[slo]
0

*asg* jo jag får väl testa med det om det inte blir bättre imorgon :D

fisa-lisa
0

5 skoldagar kvar för mig ( i sjuan) !! I går tog min kusin studenten så vi hade stor fest här igår ( kusinen bor hos oss). Hon var inte så pigg idag kan jag säga.

elin
0

jag har mån,tis,ons o halva torsdag kvar nästa vecka, sen äre sooo long ****** skolan. Aldrig mera dit, aldrig mera deras korridorer,aldrig mer ett enda J*vla prov där ;)
GÖTT GÖTT GÖTT!! *happy ;)*

/Elin

lisette
0

#29 det säger du inte när du jobbat i sex år, då vill du tillbaks till skolan! :D

[slo]
0

#30 det är det jag också är rädd för… :P Man har det förbannat bra i skolan faktiskt.

elin
0

Nej men får man bara ett jobb man trivs med, så varför inte?
E hellre ute och fixar med något jobb än och sitter o surar o segar i ett kvavt klassrum med en sur lärare 100 milj. timmar i sträck (liten överdrivning ;))

/Elin

[slo]
0

#32 nu var det visserligen inte så våran utbildning fungerade dom tre sista åren, så det kanske är därför jag har blivit så positiv till att gå i skolan :P

elin
0

#33 haha, okey.. men högstadiet har verkligen varit segtFundersam
Men nu börjar gymnasiet till hösten.. ska bli aaas gött Flört

/Elin

bubbelbubbel
0

men gymnasiet är ju i princip samma sak som högstadiet, lektionerna är lika tråkiga, lärarna är lika tråkiga, uppgifterna är mycket svårare, dagarna är längre, klassrummen är lika kvava, haha, så det är ingen skillnad alls, det är bara tre år där man  växer och utvecklas mycket mer än på högstadiet, annars, -samma.

det är väl du och jag lisette, som saknar det, haha.
men jag saknar det inte så jag skulle vilja börja plugga, då vill jag ju ha min klass, och det är ju omöjligt..

elin
0

nej .. för nu till gymnasiet har man valt en linje man gillar.
Därför blir det inte lika uttjatat.

/Elin

bubbelbubbel
0

ja, det skulle väl med vara en av skillnaderna, men som jag, gick bild och form, hade i 3an 10 timmar bild i veckan, och efter ett tag blir man trött på det med, även om man själv valt det.

vad ska du gå ? jag hoppas du kommer trivas ;)

elin
0

Jag ska gå hotell och resturang :D
I 1:an tror jag inte man e i köket, men i 2:an får man va i köket i 3 veckor i sträck för att sedan byta till att ha vanliga ämnen som lite ombyte blir de allt :)

/Elin

[slo]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#35 icke då, det finns skolor som inte kör efter den "vanliga" metoden. Vi hade oftast bara ett ämne om dan, föreläsning på morgonen och sen fick vi sitta och plugga vart vi ville, ute eller i sällskapsrummen, bara vi kunde visa att vi gjort va vi skulle innan dagen var slut ;)

Jag höll ju på att glömma det viktigaste!  Och ja, det är jag som är på plakatet också, hihi Oskyldig

lisette
0

#39 det är ju tur att man inte får se den lille (?) snoken… ;)

bubbelbubbel
0

jag tror våra hotellare fick vara i köket under ettan med. tror dom lärde sig göra smörgåstårta dåå…kanske..

oj oj oj slo, så hade vi det inte. haha.
skönt att det skiljer sig lite iaf. fin bild ;)

PimTheGreat
0

Ja tänk om man hade sommarjobb……jag börjar heltid imorgon ändå fram till september så det blir inte mkt ledigt för mig i den härliga sommaren….Skrikandes

bubbelbubbel
0

säger dessamma där pimthegreat, jobbar också i stort sett ständigt fram tills september, två futtiga veckor ledighet. suck.

[slo]
0

#40 du skulle må då va ;)

bubbelbubbel
0

mohahahaha….

elin
0

haha xD

Snart slutar jag gott folk, faan så gött!
Nu har jag blivit rejält solbränd också ;)
På torsdag smäller det :P

/Elin

lisette
0

#44 äsch det vettekatten…  :)

CBA
0

slo- Kallar du mig för "halvan" ;o) *skratt*

Ps. Jag bor med motorfreak (maken och den stora sonen) så vi har ett ANTAL radiobilar…både batteridrivna och en "soppa" driven…så halvan får glatt ta radiobilen till affären :o)

Hoppas du kryar på dig snart så du orkar vara i sköna solen :o)

[slo]
0

#47  ;)

CBA, vadå halvan? Det har jag nog aldrig påstått medvetet :) Har fullt upp med förkylningen, fast den börjar ge med sig!

bebbe
0

Tror jag skall göra som Pippi Långstrump, börja skolan bara för att jag vill ha sommarlovHemlis

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

haha, det lät bra bebbe ! :)

LinneaG
0

#10 - hade för mig att de va rätt låna intagningspoäng till frisör?

__iE
0

#52 haha, nej ^^ inte här iaf, många som vill gå den linjen, för man är typ utbildad direkt efter gymnasiet, så dt blir ju inte så mkt plugg efter då.. ^^

CBA
0

Slo- "och halvan åker radiobil"…..gick melodin och du frågade om jag har radiobil hemma….jag trodde du menade att det var jag som är halvan och åker radiobil *ehhhh*…invecklat *skratt*

Radiobil är ju även ett annat ord för polisbil ;o)

[slo]
0

CBA, nu tror jag du har förvillat mig totalt… :P Så vi lägger ner det där va:D

CBA
0

#55 Jupp…låter som en bra idé…det är för varmt *skratt*

Knas blev det iaf *he he*

Eve
0

nU HAR JAG OCKSÅ SOMMARLOV! Imorrn vetjag om vi kan sticka till Falsterbo, Cilla :)

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

CarCar
0

#54 Nu fattar äntligen jag Flört

[slo]
0

Falsterbo… Jag vill också, men jobbar hela tiden när det är :(

lisette
0

när jag var 14 år gammal bodde vi där i en husvagn hela veckan… riktigt skoj. men strandbaden har ju brunnit ner (upp?) nu, strandbaden är dit alla gick på kvällarna för att festa…

[slo]
0

Jo, vi var också ädr när jag var yngre… Nu när det inte är något på fältet längre är det inte alls lika kul… Och vadå sur över att strandbaden brann upp, hade inte åldern inne senast vi var där *grrr*

lisette
0

yngre? kan man bli yngre?? ;) något på fältet? vilket fält?

[slo]
0

Passa dej, flicka lilla ;) Fältet, du vet det där stora mellan campingen och stranden där fälttävlan och allt sånt skoj gick förut ;)

lisette
0

skjutbanan ja, har dom itne fältttävlan och körningen alls längre? det var ju halva showen ju…

[slo]
0

Nope, hade inget sånt senast jag var där… Och det var några år sedan nu. :/