Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1903 ggr
tessa
0

Wintec bytes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en brun wintec allround 500, 17" i  nyskick, jättefin och fräsch som jag dock skulle vilja byta mot wintec wide, då denna sadeln är en smula trång för min kille. Det vita järnet sitter i men kan givetvis bytas ut mot smalare järn. Sadeln är ullstoppad och i superskick, har hela tiden haft stiglädrena under kåpan. Endast lite använd! Vill verkligen inte släppa sadeln, men…

- Skulle vilja byta denna sadel mot en wintec wide (färg spelar mindre roll) eller griffin cob allround x-vid eller xx-vid i bra skick eller annan sadel med väldigt vid bom, passandes en häst med rund rygg och platt manke.

Pm:a vid intresse.

Mvh Tessan

Klasson
0

Va är en sådan sadel värd? wintec

tessa
0

Jadu här verkar någon ha min sadel eller en exakt identisk ;D - och värdera den till 3 500 kr.

Sussi
0

Alltså, är det inte du som lagt ut den annonsen? *trööög*

Vad kostade din som ny?

tessa
0

Nix! Men vi har samma foto, skumt…

Köpte min beg. men i nyskick, minns inte vad jag gav.. Har satt i blått järn nu och har precis börjat använda den till Yrla =)

Sussi
0

#4 Är det din bild då?

Ok, är nämligen väldigt intresserade av wintec och häpnade då jag såg att du hade en i mörkbrun, det är den färgen jag är ute efter nämligen. Skulle vilja ha en bomsadeln åt mitt troll då jag nångång vill hoppa eller så. Kanske måste svara på annonsen, det är väl inte så dyrt att skicka till Finland Fundersam

Molla
0

Fattar inte… Vems är bilden?? Har nån stulit din bild??

tessa
0

Bilden har jag fått av säljaren som sålde sin sadel till mig, det är alltså min sadel på bilden - och säljaren på hästnet är inte samma person som sålde sadeln till mig, så jag förstår INTE hur hon kan ha fotot på min sadel i sin annons..?!

tessa
0

#5: Den är rätt snygg faktiskt.. =) Köpte till en matchande sadelgjort på www.hippson.se. En brun eventgjord med resår i båda ändarna och av neoprene. - Jättefin.

Molla
0

#7 Knepigt! Man måste väl sälja med sitt eget kort…om man är hederlig!

Tack för svar, min nyfikenhet är stillad!! =)

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ett foto på min sadel, och fotot är 100 % mitt ;)

HitRocket
0

Anmäl det då ?

Klasson
0

Det var jag som la ut den annonsen!

Jag hadde sparat ner Tessas bild på min dator, sen när jag skulle lägga in bilden på sadeln i annonsen så blev de fel bild..

Jag ber hemskt mycket om ursekt, och har återgärdat problemet..

tessa
0

Mysteriet är ju löst nu, hoppas du får sålt sadeln Klasson.

Klasson
0

Har redan flera spekulanter på sadeln ;)

tessa
0

#14: Vad kul! Ska vänta med att sälja min, då jag testar den på min pålla nu men kan ju vara bra att veta vad sadeln går för, - när/om jag själv lägger ut min, menar jag =)

tessa
0

#5: Här har du en brun wintec, hopp. Är dock osäker på om det är samma bruna nyans som på min.. Den ser mer rödbrun ut?