Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 384 ggr
steffy
0

OT tro det eller ej

Tro det eller ej, men idag så fick jag årets första myggbettFörvånad.
I min familj är det jag som alltid får myggbettLedsen. min lillasyster får max 3 per år och jag får minst 40-50 åt gångenFörvånad under sommarens 1:a månader. Jag måste ha ett blod som myggorna älskar, då jag alltid blir biten.

[slo]
0

Börja röka ;) Nej, skämt o sido! För mig var det samma sak när jag var mindre… Men nu slipper jag allt kräken, varför vet jag inte men skönt är det :D

steffy
0

1# att börja röka är det många som försökt få mig att göra, men jag faller inte för grupptryck (skolan).  Hoppas jag oxå slipper det när jag blir äldre.

Loa-bg
0

Usch, när jag var liten var jag inne på akuten ett antal ggr för myggbett. Fy för. Men jag reagerar inte lika starkt nu längre, tack och lov.

Hoppas det går över med tiden, annars är det pest :/

Peppe
0

i somras räknade jag till 118 myggbett på mig samtidigt….

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

steffy
0

fler som är med på att myggor bör utrotas?

Loa-bg
0

#4 Oh my God!

Hur lyckades du med det?

Peppe
0

#6 Är man en goding så är man Flört

Loa-bg
0

#7 Ja, jisses, det måste du vara! Skrattande

Alex
0

Flytta till Island ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Sussi
0

Mig vill inte så många äta men min kusin brukar bli tokig av alla knott och myggor som tycks älska henne. Det är ganska intressant att de föredrar vissa framom andra.

Alex
0

Hihi kan ju förresten inte låta bli att tala om att det sitter en gammal engelsk tidningsartikel på väggen bredvid mig… Där det står att enligt en vetenskaplig studie blir folk med högre sexhormon-nivå bitna av myggor oftare än folk med lägre. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Peppe
0

eeeeh…. Cool Har jag rekordhögt då eller? Flört

Alex
0

Om det stämmer lär du väl ha det.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport