Scrubs iFokus
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jaaa! :D Klart man är scrubs-fan!
Undrar samma? :O
De har gjort ett undantag för min skull då jag flera gånger visat att jag klarar av att vara värd. Både jag och min målsman skriver på värdavatalen. Jag är nu sajt för 2 sajter - Hästfoto och Scrubs.
Det är viktigt att poängtera att detta är ett undantag som nog knappast kommer göras om! Vissa kanske tycker det är orättvist men tänk på att Medarbetare får man vara hur ung man än är! :)
#4 Jag anser faktiskt att det är favoritsering kan räkna upp många som är Medarbetare och strax under 18 som får vänta med att starta upp egna sajter, trots att de gör ett utmärkt arbete.
Känner ärligt talat att allting går utför för ifous…=( (inget illa menat mot attlid)
Jag vet att många tycker så, men jag har varit Medarbetare ett bra tag och på så vis visat att jag klarar av det.
Sedan är det viktigt att komma ihåg att jag INTE skulle fått vara Sajtvärd ifall min målsman inte godkänt det. Jag skrivs som Sajtvärd men har min målsmans godkännande.
Jag vet flera som haft äldre syskon/föräldrar skrivna som sajtvärdar tills dess att man har åldern inne, skillnaden med mig är väl att man helt enkelt inte väntar 4 års tills jag är 18.
Och nejdå, jag tar inte illa vid mig!
Tycker som Mandysan, favorisering.
Hr du målsmans godkännande så klan man ju nästan säga att du "pratar" för henne så går det snett är det målsman som är ansvarig och du "arbetar" för denne typ Medarbetare på vd position! tycker du är duktig! Tycker det är bra att man ger ansvar till er under 18 som bevisar att ni kan sköta er. Sen ser jag nog hellere att du sitter vi datorn om kvällarna och sköter sajterna en att du är ute på stan och "ränner". Tycker det är toppen! Jobba på och lycka till!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Håller med Zahara. Tycker du är jätteduktig Anna och verkar vara en ansvarsfull person.

Lycka till Attlid =)

AH! Min kompis kommer mobba mig nu för att det finns fler som han som gillar Scrubs… Suck.
:)
jag fick ju fyra säsonger i julklapp, ska bara kolla in dom lite bättre så kanske jag dyker upp och tjattrar om avsnittet med polyphonic spree…

jag gillar scrubs starkt!!! tittar in på sidan sen :-)
# 8&9 Men isf borde väl ALLA intresserade som som har visat sig vara duktiga och skötsamma även om de vore under 18 få denna chans?? Det är ju bara attlid som har fått det….
Det var absolut inte denna reaktion jag ville få på sajten…
Tråkigt att det blev en sån här reaktion.
men det var ju ett under helt andra omständigheter som anna tog över hästfoto, i vanlig ordning slutar ju inte sajtvärden och lämnar sajten till sina minderåriga Medarbetare.
men så blev ju fallet, och just därför har dom ju gjort undantag med anna.
…därför att hon visat att hon kan, och det kan hon !
skulle jag ju skriva med innan jag publicerade. :P
lycka till anna, jag tror du kommer fixa det galant!
Kan ju även tillägga hur det kom sig att jag fick bli värd.
Många vet ju att sajtvärdskapet på Hästfoto har varit lite si och så. Jaqueline är skriven Sajtvärd men hon är aldrig aktiv och aldrig inne, därav har allt ansvar legat på Emelie (emelie.) och mig. Vi har alltså fungerat som sajtvärdar båda två bara att vi inte stått skrivna som några.
Sedan börjades det för någon månad sedan pratas om att det borde finnas en enklare lösning för Hästfoto. Niklas, Staffan, Emelie, jag och Jaqueline kom då överrens om en. Svaret blev då att jag blev skriven som Sajtvärd fast min målsman skriver på avtalet tillsammans med mig.
Rent tekniskt blir det absolut INGEN skillnad mot förut inne på Hästfoto, bara lite smidigare för vår skull som jobbar med sajten.
Sedan har ÅsaF och jag rätt länge pratat om en Scrubssajt. Det var från början meningen att HON skulle vara Sajtvärd och jag Medarbetare, men eftersom hon inte kände för att driva ännu en sajt till, tänkte jag att jag kunde ju försöka och se vad killarna säger om att jag blir värd för en till sajt. Det godkände dom, sålänge min målsman skriver på avtalet tillsammans med mig. Och jag har fortfarande ÅsaF vid min sida, som Medarbetare.
Hoppas verkligen inte att ni ska bli arga på MIG eller liknande för detta, det vill jag inte… Jag hade hoppats på en mycket mer positiv reaktion på Scrubssajten.
Anna
#17 Tack så jättemycket!
Om någon annan under 18 fick bli Sajtvärd och var glad över detta skulle jag blivit JÄTTEGLAD för dens skull och önskat lycka till.
Det känns inte alls bra att så många verkar tycka det är helt oacceptabelt och t.o.m verkligen vill försöka ta värdskapet ifrån mig.
Jag är ju redan Sajtvärd på Hästfoto och det har ingen sagt ett ord om.
#20 vad är det du stör dig på?

Jag tycker inte det är något att bråka om. Men som vanligt gör avundsjukan männsikor osams. Jag tycker du verkar vara jätte duktig Attlid!
jag håller med dig.jag tycker inte heller det är nåt att bråka och tjaffsa om…..jag tror på Attlid och att det kommer gå super bra!!
Det är inte Anna jag är irriterad på, absolut inte. Däremot stör jag mig på att dom gör såna här undantag. (lånar cavellos exempel) : Ska man låta 14 åringar ta körkort 4 år för tidigt för att dom är ansvarsfulla och se mellan fingrarna när dom gör allvarligare brott? Regler är till för att hållas och utan dem faller samhället ihop.
Skönt att höra att det inte är mig du är irriterad på, det var nämligen så jag uppfattade det.
Som sagt, det är INTE första gången de gör ett undantag och jag har inte hört något om folk som klagat på tidigare unga sajtvärdar.
:)
Attlid: Det är absolut inte dig jag är arg på, vet ju att du och emelie gör ett jättejobb på hästfoto och jag trivs jättebra där fast jag mest läser (varför skulle jag annars vara medlem där?) men jag tycker att det är fel av de bakom iFokus att tumma på uppsatta regler för bara en viss person.
Men trots allt, lycka till med den nya sajten :)
/Amanda
Kanonkul för dig, Anna! :D
När kommer det en ifokussajt för desperate housewives? ^^
#25 Nja, regler är till för att brytas 
#25 Jag tycker inte att man kan jämföra detta med att ta körkort :S
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#28, #29
Tack :)
Önskar dej förstås lycka till med sajten! Få se om jag tittar in där, är inget superfan av Scrubs ^^
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lycka till med din sajt. Men tyvärr inget av intresse för mig. :)
Att du är ung tar jag bara som positivt. Att du är så mogen för din ålder kan ju inte du hjälpa. Sedan att andra har märkt det är ju bara bra tycker jag.
Ingen kan ju sia in i framtiden. Man vet ju aldrig. Det kan ju komma en tjej/kille till snart som får visa framfötterna också fast dom är under 18 år. Då är det ju inte bara du. :)

Haha jag gick in där för att kolla efter att jag skrivit mitt första inlägg. Jag visste så lite om detta så jag trodde det var något tecknat. Men det är tydligen en serie. haha