HÄST-TRANSPORTER
jag ska köpa häst. och jag har hittat en i Stockholm, som jag verkligen har fastnat för, men jag bor i Skövde, som ligger ganska långt därifrån.
Nu undrar jag om det är någon som kör någon slags hästbuss, eller vet någon som gör det, alltså genom Sverige.
För vi har ingen möjlighet att hämta hästen där, utan vi behöver någon som kan köra ner henne hit.
snälla snälla snälla, skriv om ni vet någon!
ska du köpa henne osedd ?
det går ju alltid ta en tripp till stockholm och göra en helg av det hela, stockholm är vackert på sommaren ;)

Det var snabba ryck!
hej, kolla på annonsidor om hästtransportörer. finns nog på de flesta hästannonssidorna. tex hästnet, annonsdirekt,hastannonser mm
lycka till

Det finns som sagt var många bolag som kör hästar genom landet. Kolla in annonserna så får du massor av tips.
Ett gott råd bara, se till att hästen veterinärbesiktas av någon veterinär du har valt ut. Sedan skulle jag inte köpa en häst jag inte träffat själv i dagens läge i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag ska se till att hon blitr vet. besiktigad isf, och jag ska åka upp och kolla på ehnne, men inte med min mmamma, så jag har ingen som kan köra henne tillbaka.

Okej,ja det lät ju jättebra. Men jag hittade fraktbolag på hastannonser jag. ;-)
Mellan Skåne och Stockholm körs det ofta. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
tack för tipsen=D