Presentationer!
Halloj =)
Nu tycker jag att alla kan ta och presentera sig själva och sina hästar :D
Jag heter Evelina, bor i bålsta och är 16 år. Jag rider en liten kallblodig travare vid namn Lykka. Lykka är 5 år och håller på att utbildas i hoppning och dressyr, tanken är att jag ska tävla henne senare. Jag har ridit i 11 år och tävlat en del..
eran tur =D

Hejsan!
Jag hater Matilda, boi i Bromölla i skåne e 20 år.. Är en stolt ägare till en appaloosa hingst på 2 år, så just nu rider jag ju inte mycket, saknar det otroligt mycket!!! Stallägaren har två dräktiga ston som behövs promenad ridas, så jag får bli medryttare på dem ;0) har börjat att rida in Nicke lite smått, suttit på honom två gånger, men man ska ju skynda Lååååångsamt..han är ju bara bebis, hehehe
Kanon härlig kille!! =0)
Har ridit i 17 år, och haft egna hästar i tio år..
ha det bra!!!

Hej!
Jag heter Matilda, 16 år och bor i Norrland. Min häst är väldens snällaste och finaste kallblods travare…Beste heter han, 16 år, valack och trots han haft nåra riktigt svåra år så är han världens coolaste kille nu…Jag har haft honom i 6 år och planerar att ha honom länge till!
Har ridit i ca 10 år och som sagt haft egen häst i 6 år…
Ha de bra:)
Matilda --> Din kbl travare, är han möjigtvid efter Pål best? (vet inte om hans namn stavas så, men jag chansar på det ^^)

Jo de är han :) Känner du till Pål Best?
Hejsan!
Jag heter Matilda, är 15 år och har ridit och hållit på med hästar i 10 år. Bor med min mamma och pappa på en gård strax utanför Hörby i Skåne. Jag har två egna hästar.
Bonita
Född: 2001
Kön: Sto
Färg: Djupt mörkbrun, nästan svart
Ras: Korsning vabltravare/bruksnsv
Mankhöjd: 155+ cm
Fräsen
Född: 1989
Kön: Valack
Färg: Mörkbrun
Ras: New Forest
Mankhöjd: 135 cm

Hej och välkomna!
-Jätte kul att ni har hittat hit redan trots den igentliga lanseringen är 1/9 hoppas att ni alla kommer trivas och känner att ni kan påverka för att det ska bli ännu bättre.
Jag heter Linda och driver ridsport i fokus och har även ett pytte företag som heter Helins hästar HB
Där jag har dels en medryttar verksamhet,unghäst/problemhäst utbildning.
Som sagt välkomna!
mvh Linda ridsport i fokus
Matilda ---> Ja, jag rider ju också en kbl travare =).. Har hört talas om Pål Best en del.. Min pålla är efter Lykkebron

Okej…trevligt :)
Släng gärna in en bild på pållarna också =)

Eve---> kan du inte berätta lite mer om kallblodet du rider?
Matilda ---> jo, det kan jag väl göra :)..
Lykka heter hon och är e. Lykkebron och ue. Skarvar. Hon är mörkbrun, näöstintill svart, med en stor stjärn och en vit halvstrumpa på vänster bakben. Hon är alltid positiv till allt som händer, men kan dock vara en aning feg. Hon är en ängel att hålla på med och har ett hjärta av guld.
Berätta lite mer om din =D

Eve---> Hon låter som en jätte fin och mysig häst:)
Min heter då Beste Nic och är e. Pålbest och ue. Nic.
Beste är ljusbrun med lykta, svart/brun man och svans, vita kotor på vänster fram och båda bak och sen är han blå ögd. Han är världens snällaste och envisaste. Kan vara något skeptisk till nya människor (pga han något trasliga bakgrund), men när du väl fått hans tillit så går han genom eld och vatten för en. Jag har även låtit honom gå några handikapps lektioner, vilket han bara älskar. Då sköter han sig minnsan till punkt och pricka:)
Kort sagt, han har hjärtat på rät stället.
Matilda --> låter ju helt underbar :)

Våra hästar:
Astra 7 år knabstrupper sto tigrerad E: Musse
Soya 18 år hbl sto fux E:Eminent 585
Sungria 2år fullblodxx/nordsvensk fux E: Grim 11
Zobella (Sota)7år Island/dartmoor gbr E:Cupido (bor nu hos min syster dotter i Bålsta)
Vicky 3år sv.RP fux E:Days of thunder
Loke 2år Shettis fux E:Blixten
Maraboy 30 år 75%angloarab leverfux E:Marabou (inackorderad hos oss)
Samaranch arab jag har på tillridning 1-2gr i veckan kände att han oxå behövde vara med på ett litet hörn..
Diong Price 1år vbl travare brun som vi äger en andel av
/Linda

va söt Sungria va som föl! =)

Eve---> Jo de är han;)

Hej
Jag det stämmer jag var med på skoj med mitt hbl sto det är kul och hoppa ibland även om det bara händer ibland.
Han var efter Pepe va?
Fin och trevlig häst har ni honom kvar?
mvh Linda
Linda ---> Japp, Pepini är efter Pepe (ue. Lambert). Nej, han lämnades tillbaka (hade ju bara honom på foder) i somras..

Ojdå, denna såg jag inte.
Jag heter Linnea och är 17 år, har ridit i lite mer än 2 år och har haft två hästar och en som ja har nu. En fjording var min första tös som var 23 år och lite smått överviktig, jätte go och söt. Nu har jag ett underbart vbl sto på 17 år, 2 månader äldre än mig =), som har gått på travet, vart mamma och tillsist ridhäst. Hon heter Bye Bye Sandy och gillar att gosa i boxen med mycket godis och annat gott.
vet inte hur man kan sätta ut två bilder men nu kommer mitt vbl sto som jag har nu, så skriver jag ett till så får ni se min gamla tös.

fingerade inte =( får fixa den från andra datorn om det är någon som vill se henne..

så =)
Så söt Jana var :).. Hehe, vet inte riktgit om du vet vem jag är, men jag provred ju Sandy innan =)..

Hejhej, jo då. du hade väl Pepin? i skörby innan?
Nej, i Stall Frösunda stod han :)
Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus