Hej på er!

Hej :)
Såg er i tidningen i onsdags :P
+ så söt hon äär :)

#2 haha…en liten tjockis har man blivit på kuppen….hehe

Hejsan Soffan!!!
Söt den lilla är!!!

#4 du får komma och träffa henne och ta en kaffe! Är för det mesta bara hemma….

#5 Det ska jag göra!!! Har inte velat störa.. tyckte ni skulle få lite lugn och ro första tden.. =)

#5 varit full rulle här hemma sen jag kom hem från BB. Först denna veckan nu som varit som det äntligen varit lugnt…. varit ganska jobbigt faktiskt…. man behöver lugn och ro med den lilla i början så allt fungerar. hjärnan har gått på helvarv här hemma på mig…. men du är välkommen när du vill…

#7 hehe.. kan förstå det! Var lite därför jag tyckte ni skulle få vara ifred lite.. =)
Jag dyker upp en dag! Hör av mig innan..

Nämen hej!! Det var inte förra veckan man hörde från dej! Men du, växer inte Lilla My? ;)
Grattis till en jätte söt dotter. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Söt hon är :)!

Hej på er! Kul att du tittade in och visade några foton också på din söta lilla baby. Känns allt ok nu?
Så söt hon är! Är allt okej med er, har magen blivit bättre?

#9 vad menar du nu Pippa???
#10 Tack så mycket!!
#12 allt känns bra även om man känner stress många gånger nu innan man vant sig när man inte hinner med så mkt annat mer än just lilla dottern….hemmet blir så lidande…
#13 Jag har börjat ge henne Minifom och jag upplever att hon skriker mindre nu men magen däremot kör runt fortfarande och det är mkt diarreblöjor, vi ska testa till onsdag och är det inte bättre då så ska vi prova Sempers magdroppar. Men hon ökar i vikt så de tycker inte detta verkar så akut… jag tycker så synd om henne bara när hon gallskriker av smärta…. vill ta värken åt henne….

#14 Tyckte hon verkade så liten ff…=)

#15 van vid bredbandsbolaget? ;) "Våra kunder är vana vid att det går snabbt"

#16 *asg* Mmm precis!!! :D

#16# Ha ha du ser på tv ser jag. *fniss* Även jag.

#18 den går ju så ofta så även om jag itne tittat på tv så hade jag nog sett det ändå;)

Haha om du inte tittar på tv så hade du sett det ändå. Hur skulle det gå till då menar du? *fniss*

när de andra tittar på tv och man råkar gå förbi så slår jag vad om att det är reklamen för bredbandsbolaget som går just då.

#21# Säger du det. *fniss*

#22 jajamänsan!
Hoppas allt e bra med er och hoppas alla får en god fortsättning på det nya året!!!!!!!!!!!!! Kram till er alla!