Anders Steneld ^^
Jag hoppas att det inte är förbjudet att "diskutera" tränare här :o men i alla fall.
Red för honom igår och jisses vad han är bra! Han fick mig faktiskt att börja rida Banjo på 10 min, och så löste han mitt problem med att jag fastnar i innerhanden när jag rider på volt, och det problemet har jag haft ända sen jag började rida och har inte kunnat bli av med det, men sen efter säkert bara 5 min så hade han förklarat för mig, och jag red utan att fastna i innerhanden. Det var coolt!
Sen själva hoppningen gick oxå bra, serie med lite gymnastik i :)
Ska se om jag får tag på nåt foto därifrån sen.
har du ridit för han någon gång? vad tycker du om han som tränare? =)

Han är bra att rida för, men han är usel på att ta hand om sina egna hästar :(tyvärr så är pengar allt han bryr sig om..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#1. Den uppfattningen har jag inte fått efter det jag hört om honom :o men kan mkt väl vara så.

#2 han bor i Skåne, hästhandlare, han låter bra och väldigt proffotionell, jag tyckte han var jättebra innan, tar in fina hästar m.m. men han har inte tid till dem han har ju 2 andra företag också.. min kompis praktiserade där nu i sep och okt.. undre tiden satte Anders inte sin fot i stallet, han var upptagen med annat.. han lever på praktikanter som får ordna allt själv, hon fick inte ens en visningsrunda utan fick gissa till sig allt själv, fick visa hästar hon inte ens visste något om :P så hon var där 2 veckor, hon orkade inte ta hand om 20 hästar helt själv..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#3. Hm.. ja det låter ju inte så kul… Din fick jobba på hon :P
Vad roligt att det gick bra. Vill gärna se bilder. :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Så kul :) bilder?

det är så kul när allt bara funkar! =)
#5 & 6. har inte fått tag på några än :P men det kommer ha tålamod xD
#7. Ja det är helt underbart! Det har inte gått så bra på väldigt väldigt länge.