Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: bilderfilmer
Läst 1880 ggr
Emmelie
0

Dansande häst (film)

http://www.youtube.com/watch?v=o6Rd9iKcoMg&feature=related

Såg inget trevligt ut alls tycker jag =/ Blir bara ledsen när man ser ryttaren tvinga hästen till det. Hur den sedan studsar på ryggen =/ Usch usch.. =(

[MatildaW]
0

Oj, vad ryttaren skumpade O.o jag störde mig nå enormt på de!

thilda-
0

oj lite överdrivet :P han sitter ju typ o juckar :P haha

bubbelbubbel
0

tycker inte han skumpade så himla farligt, det var ju få gånger gumpen lämnade sadeln. däremot så rörde han ju sig lite udda…:P

Mari
0

Haha de är ju ryttaren som dansar ;)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Molla
0

Det fanns fler dansande hästar om man klickade vidare på youtube. Det ser bara ledsamt ut! Hästarna kan väl ändå inte tycka det är roligt!!??

LinaN
0

Formen kunde vart bättre på hästen, men sedan måste vi ju också komma ihåg att där nere i arabländerna så har de helt andra ridstilar än vad vi är vana vid härnere….

tex mongolerna rider ju ståendes i sina sadlar, de sitter ju nästan aldrig ner på sina hästar….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Courage.C
0

jag är inte ett dugg imponerad. ser inge fint ut alls. han sitter bara och hoppar och hästen har huvudet rakt upp. nog har jag sett bättre. men det är beundransvärt att dom lyckas göra en piaff iaf..

Lizzan
0

Hehe, han sitter och juckar ju! x)

Marija
0

Håller med LinaN formen kunde varit bättre! Jag tycker han "föjde med" hästen alldeles för överdrivet xD

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

berry
0

ne, det gillade jag inte ett dugg faktiskt :/

Anna
0

Tycker inte heller det ser trevligt ut, hästen ser inte ut att bära upp ryttaren vackert alls.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

VeNyRa
0

"jukandet" på ryggen är väll troligtvis det som gör att hästen går så, alltså en hjälp som ryttaren gör. det var de första jag tänkte på iaf.