Mitt nya schabrak =)
åååååååååååååååååååh roooosaaaa :D:D:D:D
"Samtliga finalister vinner ett specialdesignat schabrak, en årsförbrukning av Libresseprodukter samt inträde till Stockholm Horse Show."
Fick du massor med bindor? :P
GRATTIS!! =)

hur blev det med fotot? fick du det eller hade ngn snott det?
#2. Japp massor fick jag X'D lika mkt som förra året och allt det är inte ens slut än!! O.O
#3. jag fick det :)
Väldigt tjusigt :) Banjo kommer bli prinsessa XD
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Haha Libresse-schabrak i Rosa på en kille ^^
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#5 & 6. Ja men han kommer aldrig få ha det :P stackarn skulle ju bli mobbad :o
#4 - Hahahaha, du kan sälja på blocket!! ;)
Tur att jag inte ställde upp i den där tävlingen :) Och grattis till dej såklart!
#8. haha ja :P "1 paket libresses normal clip rosa" X'D
#9. Äh vill du inte ha ett rosa shabrak med tyllkant på? :P tackar.
#10 Mjo, det var väl det minsta problemet… Frågan är vad jag ska med en årsförbrukning bindor till :P
#11 jadu, tror du skulel ha större glädje av en mneskopp faktsikt ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#11 - Ge till mig.. ^^

Fint hehe
Men fick man inte välja färg själv på schabraket?
#11. Haha det är sant. Sälja på e-bay kankse? ;)
#14. Nej det fick man inte :/

Vad är det du har vunnit egentligen? *blåst*
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#17. Jag vann inte, tror jag kom 5 eller nåt i en Årets Häst tävling annordnad av libresse :P
Hehe oj :) Banjo blir ju en liten prinsessa x)
fick du med ditt bidrag förra året också?
#7 jag tyckte inte det var fult bara för att det är rosa. Men om inte du vill ha det så ge bort det till nån. Sedan att det var libress skulle inte jag skämmas för ffs mens har väll alla tjejer/kvinnor
#21. Nej men det är tyll på det. stackars häst O.O jo jag ska ge bort det :)
till miiig :D (A)
snälla (A) haha
#22 nej ge inte bort det! Visst för att det är fult o du inte kommer att använda det, men tänk vilket kul minne=)
Grattis!! Taskigt att få en massa bindor om man kanske annars bara använder "musraketer".. ;)
#25 hahahaha :D Musraketer :D

Vad fick då den som vann? Fick dom också bindor? Vann du förra året med eller fick placering iaf?
#25. HAHAH XD
#27.Den som vann fick pindor, ett likadant schabrak + ett täcke som ser ut som schabraket. Förra året har jag ingen aning om vilken plats Ella kom på, kan ha varit 6a eller nåt.

Jag tycker schabracket är sött men skulle nog helst inte ha det på annat än liten ponny ;)

jag hade defintivt använt det!

Släng det inte, för Guds skull! Som nån annan sa, spara det som ett kul minne!
Tänk att ta upp det om 10-20 år och vissa sina barn ^^
#31. Jag gav bort det igår till en tjej jag känner lite ytligt. **** häst var oxå med i den tävlingen, men det var ****** kompis som hade snot en bild på hästen av **** och skickat in till tävlingen. Kompisen behöll alla priserna själv och sa dessutom att det var hon som fotat bilden. Så det kändes inte mer än rätt att ge henne schabraket :)