letar häst
Hejsan:) letar för fullt efter en westernhäst i värsta götaland. Ska precis sälja min hopp-ponny(Mercedes) och börja med western istället:) Har tränat lite western på min ponny och på andra hästar, men Mercan är inte rätt häst för det.
Skriv om du vet någon till salu:)
*västra götalands län..hahaha
ingen som vet någon häst till salu?

Hur mkt tränad/tävlad ska den vara?
Pris klass osv.
MVH Linda

Jo då finns ju många. Men du skriver westernhäst. Inte om den ska vara inriden, ålder, val eller sto, ras, prisklass osv osv
näe, det kan ju vara smart att skriva ja. priset skulle behöva vara runt 30-35000, den ska kunna grunderna och så, men behöver inte vara någon super stjärna. Den ska inte vara stressad, men pigg o glad är ingen fara om den är. Den ska helst inte vara yngre än 6 men inte för gammal. Inte mer än typ 12. Ras spelar inte så stor roll, inte heller om det är sto eller valack. Den ska inte vara allt för stor, då jag är ganska kort. d ponny-häst ca 1,55. Ungefär:)

#4 Synd att inte Sorro är ett par år äldre då

Ha, ha tänkte på honom faktist. Men han är ju bara 3 år och sutten på ca 7ggr än. Skulle passa ypperligt till western.
okej=/ lite för ungt .. jaja får leta vidare:)

Så vacker!
-Skadar inte att titta ju;)
sweet_candy: Varför ska du sälja mercan?
Har du ngn köpare? annars är nog magdalena intresserad. Hon va ju det tidigare iaf….

ha, ha du är ju jävig Linda eftersom du har mamman nu. Men visst är han vacker det tycker alla som har sett honom. Han har jättefina steg och kommer att bli en typiskt snäll häst som gör allt för sin ryttare. det märks redan nu. För blir han rädd för något när man rider så ska han dit direkt och titta på det farliga. För att nästa gång inte vara rädd. Har har ett jäkligt bra psyke faktist.
Linda- Vart står han då? om det inte är så långt, så kanske jag kan kolla på honom. Kan ju hända att jag fastnar även fasst han är ung:) Vad är det för prisklass isf? ;)
Mandysan- Jag skulle ALDRIG sälja mercan till en ridskola!! Anna, i sthlm.. du vet den superbra dressyr-tränaren, hon ska köpa mercan:) hon har ringt och "tjatat" mer efter att hon var här sist och frågade om jag ville sälja. Och nu har jag bestämt mig.

#11 Vad konstigt, inte nog att Min Isa och din Sorro på minner jättemycket om varandra. (Fast Isa är en liten semla för tillfället) Isa gör nämligen likadant när hon blir rädd för något, går dit och kollar. De andra 2 hästarna sticker all världens väg eller står och låter som drakar. Isa gör så gott hon kan för att göra mig nöjd, men hon är lite av en enmanshäst har vi märkt. Idag trampade hon sönder en stor plastbalja, då kollade hon först på mig, sen kollade hon på baljan, jag undrar om hon skulle se om jag blev rädd först.
okej:) Jag vet ju att magda har tjatat så… Men vad ska anna ha henne till?
du, jag spana lite på www.hastnet.se och där såg jag flera hästar som skulle passa dig!

#14# Ha, ha så dom är inte bara lika att titta på utan även likadana i sättet också.
mandysan- hon har ju iotne tjatat. bara fårpgat en gång. jaja har kollat massa hästar där.