OT: väderbild
Kan vi inte lägga upp bilder på hur vädret ser ut hos oss nu?
Hade vatt kul att kunna jämföra lite!
//Loa

#1 ser likadant ut här hemma xD
Medarbetare på Dressyr.ifokus

#2 Likadana hästar också, kanske? Haha :)

Hos oss snöar det för fullt nu. Orkar inte ta foto nu. Men vi har väl fått några cm inte några dm än iaf. Men det lär väl komma. För det ska visst bli värre till kvällen var det en som sa.

#3 Ganska lugnt väder med andra ord? :)
#5 Jag hoppas att den där bilen ska stå där :P
#6 Var bor du?
Jag hoppas inte att det blir värre till kvällen här bara, det är sånt oväder ute att jag funderar på att ta in hästarna snart.

#7# I Eskilstuna. :) 12 mil från Stockholm.

#8 Oj! Så långt bort! Har ni haft mkt snö? :)

#6. Jag har hört senast i förmidas att det ska avta och sluta snöa i eftermiddag =)
#5 hahah nää den ska de igentligen INTE :P haha jag står på vägen och fotar :P

#9# Haha långt bort! Beror väl på vart man är.
#10# Titta på Aftonbladet, där står det att det ska fortstätta. Elin har haft kontakt med en kille som snöröjer. Dom har väl kontakt med någon så dom får veta lite hur vädret ska förhålla sig det närmaste dygnet om jag förstått det rätt.

#7 - Jepp, snöade lite lätt på morgonen, nu är det uppehåll.. =)

#11 Haha, aj då! Det var inte så smidigt :D
#13 Äsch, alla fattar väl att man utgår från Skåne! ^^ *host, host*

#15 Skönt :)

#16# Haha man utgår ju från mitten av landet ungefär där jag bor. Då har man lika långt uppåt som neråt ju. *fniss*

#18 Men suck, börjar du skriva i mitten av pappret också?
xD

ååh sommar…..åååh…*drömmer*
regnade 3 av 4 veckor på min semester, och den veckan det inte regnade var för att jag tog bilen 200 mil söder ut. :P
#14 Så pärlan fick vara med på ett litet hörn också :) Här verkar det bara vara jag som inte har någon snö än… Eller, det blåser runt lite vitt bös, men knappt så det lägger sig.

#24 Ja, ibland undrar man hur dom tänker…

#13. våran kompis snöröjer oxå, han sa oxå att det kommer avta frmåt eftermiddan/tidig kväll.. =P

Jösses vad mkt snö ni har allihop! Bor 2 mil öster om Kristianstad o inte JÄTTE långt från dig#1 ändå har vi INGEN snö alls om man jämför m er…lite snö har vi men täcker inte marken äns!! Men blåser desto mer…var ute o satte hakar till grindarna i nya hagen o fy katten vad kkkkkallt……Brrr!
#18 Är inte Östersund mitten på landet eller har jag fel??? ;-D

Lite mörkt för att ta kort nu, men här är det halvt snöstorm o har vart hela dagen .. Fick t.o.m strömavbrott i stallet innan men kom tillbaka efter 20 minuter elr ngt (:

#27# Ja, då kan det def inte vara samma snöröjare. :)
Vi låter som när man var liten som "min pappa är mycket starkare än din" typ. *fniss*
#19# Ja, det beror ju på vad jag ska rita eller skriva. Men nu bor jag ju i mitten och det är en bit neråt och en bit uppåt. Inget jag kan göra åt faktist. haha

#31. Hahaha.
Här har snöandet avtagit ordentligt nu. Kommer bara några småflingor. Skönt. Inte kul med allt för mkt snö på en gång.

#23 Ohh ja, självklart 

såhär såg det ut i måndags, är typ samma nu, lite mer snö bara.
östra småland
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#29 Joo, det är det nog :) Haha, mkt längre upp i landet än så har jag inte vatt ^^