Kollagetråd
Nu har den andra tråden blivit så lång att jag börjar en ny med att sätta in ett foto som den som känner sig hågad kan försöka göra något fint med, bilden föreställer Blixten 22 år, det kanske är hans sista sommar, för han är snart riktigt blid och döv, jag får ropa högt och vifta med armar och ben för att han ska observera mig.
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

haha ser framför mig när du försöker vifta med armar och ben hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Är hästen blind och döv? Fast den inte är så gammal ändå.
Bebbe - ååh, vilken fin bild :D.. också en ängelhäst.. kanske en gloria med också?

#2 även människor blir blinda i förtid,
#4 ja det skulle vara fint med en änglahäst, för det har han verkligen varit sen han föddes, vill du ha den med fler pixlar,?

Jag hoppas att du tagit honom ur avel då det är ärftligt, det är ju synd att det blir så. Hoppas att han kan få en bra tid dom klarar sig bättre än vad man tror med dålig syn.

#7# Ja, nog vet jag att man kan bli blind tidigt. Man kan t o m födas blind. Men när jag läste ditt inlägg så verkade det som att han hade blivit blind och döv av åldern.
Bebbe - Ja tack, ju större desto bättre :)

Tror du att du hinner med Max innan den 16e?
Jag undrar oxå varför du frågade efter en blåögd häst?
Bebbe - skulle bara se om jag kunde fixa en bild som var svartvit när ögat är blått.. och det kunde jag..
Max?

Jajuste.. Minnet är bra., men kort ;).. Ska försöka göra något med den så snart som möjligt..

och här kanske man vill ta bort stolpen som är ovanför halsen på calippo (och datumet)?

TACK surviver! helt underbar blev den sista på calippo…
ni är ju skitduktiga på det här allihop. jag hade aldrig haft tålamod att sitta och juxa!