har fått ett tips

Är han fortfarande borta? :O
Medarbetare på Dressyr.ifokus
vad är han för ras? Man borde väll kunna söka som ras,namnet om han blivit tävlad brukar det ju stå i något protokoll isf. Ringa försökringsbolag o höra om han är försäkrad där igenom dom kanske kan lämna ut vad ägaren heter? Svårt som tusan :P Jag lyckades hitta min 1a ponny fast det var ju i swe så det va lite lättare :). Jo om du ser protokoll så ringer du det stallet som anordna tävlingen säger vad du vill och att du vill komma i kontakt med ägaren till honom. Dom kanske vet vilket stall han finns i osv. Lycka till o berätta om du gör framsteg

Usch vad hemskt =( Hur länge har han varit borta?
sen den 7/7 i år
allså är hästen helt väck du har inte sålt den? hmm då e det väll polisen som du ska kontakta norge e ju inte med eu så då är väll inte ett häst-pass ett måste? Kanske skicka ut bilder till alla ridskolor i norge å lite info där med få lite napp om hästen. Polisen borde ju kunna hjälpa dig med detta.

#4 Men visste ni inte vem som tagit honom innan? Herregud, 6 månder :( stackarn..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
polisen gör inget annat än att ha gjort anmälan o letar efter personerna som är lika väl gömda dom, jo han är stulen men bilder till ridskolor va ingen dum ide =)
#7 japp men dom e juh puttsväck dom me :/
å gösses stackars dig du vet ju inget om hur han har det måste vara tufft som f*n.
Fy vad jobbigt:O( Gå till media igen kanske? Ngn av tvkanalerna kanske kan sända bild på honom?

Hoppas att han snart återfinns!!
Tänker på er ganska ofta och undrar hur pålle har det och vart han finns. Måste kännas hemskt att inte veta..
ja jo de e hemskt har suttit nästan varje kv'll o läst igenom alla gamla trådar för att se om de e något man kanske missar, men suck ingenting :/

Uch så hemskt denna historien är. Har tänkt mkt på texas grejen, hoppas det finns ett slut snart..
har du frågat dom på Övernaturligt.ifokus om dom kan se?
de e där ifrån detta tips kommer men vet inte om någon mer har skrivit =) Tack ändå för tipset
Okej :)

Åh, jag som trodde att du redan fått tillbaka honom. Ni var ju nära och du visste var han stod skrev du sist jag hörde något.
Någon som vet hur man ska komma åt tidningar i norge har försökt googla men utan resulltat :(
tack #21 Vorre toppen =)
nu fattar dom vad jag menar :D haha inte så lätt att försöka förklara för en norsk på svenska om att man vill ha norska tidningen på nätet typ:P
www.vg.no
www.dagbladet.no
www.aftonposten.no
www.smaalenene.no
#23 tack har nu mejlat till samtliga tidningar :) du e toppen
hihi :) Va så lite så :D
Håller tummar o hovar för dig å Texas.
#26 Tack 
Håller tummarna o hoppas han snart är hemma hos dig igen!

Lycka till nu och lova att rappotera hur det går!!!! =)
*håller tummarna*

www.hestemarked.no Här har jag annonserat och skrivit i forumet. Har fått många svar men aldrig är det mina älsklingar.
Ett tips är att söka i Finland oxå. www.hevostalli.net
tack nu ska man bara förstå sig på vad de står oxå, någon som har en norsk o en finsk ordlista ? :)

Det finns om du söker på nätet, sådana dära översättnings saker. du skriver på svenska å översätter de till finska. =)
annars kanske du kan pma sussi, hon borde ju kunna hjälpa dig med finskan !
Tack bubbel =)
så lite så :)