Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 2099 ggr
JoJos
0

har fått ett tips

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått ett tips om att söka efter min fortfarande "bortsprungne" lille texas i norge.

men vet inte hur jag ska kunna hitta någon att skriva till ? Någon som har en ide?

Cilla89a
0

Är han fortfarande borta? :O

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Ledin
0

vad är han för ras? Man borde väll kunna söka som ras,namnet om han blivit tävlad brukar det ju stå i något protokoll isf. Ringa försökringsbolag o höra om han är försäkrad där igenom dom kanske kan lämna ut vad ägaren heter? Svårt som tusan :P Jag lyckades hitta min 1a ponny fast det var ju i swe så det va lite lättare :). Jo om du ser protokoll så ringer du det stallet som anordna tävlingen säger vad du vill och att du vill komma i kontakt med ägaren till honom. Dom kanske vet vilket stall han finns i osv. Lycka till o berätta om du gör framsteg

Emmelie
0

Usch vad hemskt =( Hur länge har han varit borta?

JoJos
0

# 1 ja tyvärr så e han juh de :/

#2 lite svårt att söka upp mig själv när hästen är stulen.

JoJos
0

sen den 7/7 i år

Ledin
0

allså är hästen helt väck du har inte sålt den? hmm då e det väll polisen som du ska kontakta norge e ju inte med eu så då är väll inte ett häst-pass ett måste? Kanske skicka ut bilder till alla ridskolor i norge å lite info där med få lite napp om hästen. Polisen borde ju kunna hjälpa dig med detta.

Cilla89a
0

#4 Men visste ni inte vem som tagit honom innan? Herregud, 6 månder :( stackarn..

Medarbetare på Dressyr.ifokus

JoJos
0

polisen gör inget annat än att ha gjort anmälan o letar efter personerna som är lika väl gömda dom, jo han är stulen  men bilder till ridskolor va ingen dum ide =)

JoJos
0

#7 japp men dom e juh puttsväck dom me :/

Ledin
0

å gösses stackars dig du vet ju inget om hur han har det måste vara tufft som f*n.

Lindbygarden
0

Fy vad jobbigt:O( Gå till media igen kanske? Ngn av tvkanalerna kanske kan sända bild på honom?

DojoKelder
0

Hoppas att han snart återfinns!!
Tänker på er ganska ofta och undrar hur pålle har det och vart han finns. Måste kännas hemskt att inte veta..

JoJos
0

ja jo de e hemskt har suttit nästan varje kv'll o läst igenom alla gamla trådar för att se om de e något man kanske missar, men suck ingenting :/

micheles
0

Uch så hemskt denna historien är. Har tänkt mkt på texas grejen, hoppas det finns ett slut snart..

JoJos
0

Ja de e vi nog många som gör. jag hoppas för allt i världen att han fortfarande lever..

thilda-
0

har du frågat dom på Övernaturligt.ifokus om dom kan se?

JoJos
0

de e där ifrån detta tips kommer men vet inte om någon mer har skrivit =) Tack ändå för tipset

thilda-
0

Okej :)

gejsa
0

Åh, jag som trodde att du redan fått tillbaka honom. Ni var ju nära och du visste var han stod skrev du sist jag hörde något.

JoJos
0

Någon som vet hur man ska komma åt tidningar i norge har försökt googla men utan resulltat :(

thilda-
0

här har jag en norsk sida. men det är travsport.. men jag ska kolla med mina norska vänner om dom har Tidningen på nätet :)

JoJos
0

tack #21 Vorre toppen =)

thilda-
0

nu fattar dom vad jag menar :D haha inte så lätt att försöka förklara för en norsk på svenska om att man vill ha norska tidningen på nätet typ:P

www.vg.no
www.dagbladet.no
www.aftonposten.no
www.smaalenene.no

JoJos
0

#23 tack har nu mejlat till samtliga tidningar :) du e toppen

thilda-
0

hihi :) Va så lite så :D

Ledin
0

Håller tummar o hovar för dig å Texas.

JoJos
0

#26 Tack Glad

AusaBausa
0

Håller tummarna o hoppas han snart är hemma hos dig igen!

DojoKelder
0

Lycka till nu och lova att rappotera hur det går!!!! =)

Maja
0

*håller tummarna*

LindaNordberg
0

www.hestemarked.no  Här har jag annonserat och skrivit i forumet. Har fått många svar men aldrig är det mina älsklingar.

Ett tips är att söka i Finland oxå. www.hevostalli.net

JoJos
0

tack nu ska man bara förstå sig på vad de står oxå, någon som har en norsk o en finsk ordlista ? :)

Klasson
0

Det finns om du söker på nätet, sådana dära översättnings saker. du skriver på svenska å översätter de till finska. =)

bubbelbubbel
0

annars kanske du kan pma sussi, hon borde ju kunna hjälpa dig med finskan !

JoJos
0

Tack bubbel =)

bubbelbubbel
0

så lite så :)