Finaste bilden!
har inga fina bilder…=( men jag gillar den här, det är precis när fuxen hade börjat trava efter låååång vila. han var omusklad och hemsk mycket hjärnspöken. det här var första dagen han slappnade av lite, därför är det en favorit. och så var det vackert väder dessutom.
lägg märke till livräddningssitsen med korta läder…;-) tro mig det behövdes.

vilken snygging! Stam och ålder?

Är det du på bilden ? :O
ja han är en pärla! =)
han är 7 men långt efter i utbildningen.. han är e. Gracio, en Selle fra. /KWPN hingst. en hopphingst dessutom.
föresten Due-Boje, stort grattis till placeringen! hörde att du gjort en toppenritt!

Ja, helgen i Laholm var jag nöjd med =) Trots att vi pajade båda piruetterna så de blev femmor i Int. :P Blir än så länge lite för stark och het i det galopprogrammet.. men annars var ja hur nöjd som helst! Tackar tackar! Träffar du challe ofta?
ja du ska vara nöjd tycker jag! =) sätt piruetterna nästa gång så kanske du vinner? =)
jovisst vettu, vi var ute och slog klackarna i taket igår!
nr 3, vem frågar du? kan iofs svara för båda… =)
det är jag på min bild och Due-Boje på sin bild.

oo var du i laholm o tävlade i helgen?? jag hade tänkt gått och tittat men d blev aldrig av. Har min häst typ vid Hans dellings stall om du vet vem det är mitt emot ranläggningen..:)

#9 ja, var där lördag och söndag =) Vet inte riktigt faktiskt… Du borde kommit och tittat ju :)

Får kolla nästa gång du ska dit i stället ;)

Gör så =)

Fina pics gott folk! :)

fina bilder ;D

#28, dressyr pass ? ^^

och Blacky. har ingen bättre. är från ett hoppass därav ingen direkt dressyrsits ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#29 oj :D läste inte allt (A)

#32# Haha inte lätt ibland.

#0 Snygg ;)
//Mickan

#35 tack :D Hon är en pärla!
Hopppning men den enda jag har…
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

jättefina bilder allihop :)

absolut :D
För oftast så ser det hemskt ut…