Japp <3
SÖT
Välbehållen gamling. Hur gammal är han?

#2 24..
Medarbetare på Dressyr.ifokus
jag gillar inte sadelskadan han har.. hehe, men skolpojkeluggen är ju en stor favorit :P
what? 24!? oh, det hade jag inte gissat på!

#4 naj, jag vet :( han har gått på ridskola i 10 år med en sadel som hade bruten bom b.la :(
:(
#3 Så "ung"…
Min herre fyller 27 i juni. Ser inte ut som det, är bara vita håren i pannan, manen och att han är lite insjunken i pannan som skvallrar om hans ålder.
Min ena kompis häst, Kita, fyller 28 i juni, en dag innan Lyrik. Är nedsjunken i ryggen, men annars hyfsat fräsch.
Min andra kompis häst, Besten, fyller oxå 24. Är igång nu (tror jag, har inte träffat honom på ett tag).
Jappsen!! :D Dundersöt!! =)

Jättefin! :)<3
Han såg väldigt trevlig ut! hade väl gissat på en 12-15 år, me nverkligen fräsch gamling.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Han är jättegullig och ser välmående ut! Bra hull.

Jag har alltid tyckt Japp är fin :)
min kompis gissade på 8 år ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

känns skönt att höra att alla tycker han är fin trots åldern :)
men jag tänkte mer på hullet, ser det okej ut? han har rätt stor mage, men man kan relativt lätt känna revbenen, nån sa att han hade "bullen" för han har dålig bukmuskulatur, eftersom han inte rids så mycket mer, men han har alltid haft den "bullen", den var större innan, han har faktiskt gått ner ganska mycket i vikt sedan vi köpte honom för nästan 10 årsedan, utan att jag "velat" det..
skulle din "kusin tror jag det var" sluta rida japp?

#16 sluta och sluta.. hon är ju här max en gång i veckan.. men hon är väl lite rädd då sist hon var här så vågade hon "skritta" 4 varv när jag höll henne i lina..