Hoppning..
Någon som är intresserad av hoppning här?
Jag tycker att det är väldigt kul, men har varken en hopp gla' häst eller en hinderpark =(
Någon som kanske har lite hopp bilder?

ojdå, det måste ha gått undan =)

haha, vilken snabb häst. Man ser bara fart ränderna. fniss.
Usch, där kom den låååga humorn igen. förlåt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ha, ha vad ni är roliga och snälla. 
#1 Jag hade en fotouppgift i skolan, skulle då ta på min kompis när hon red. Men varje bild blev som din eftersom det var för mörkt:)
Hmmm.. jag hade tänkt börja med akademiskt+ WE med lillan..samt kanske ngn distans… Men jag äääälskar att hoppa!!!! Tyvärr har jag bara "vanliga" hoppbilder och ingen scanner! Pepini ser mkt trevlig ut!!
Wanilj - Jaa, han var underbar att rida! saknar honom sååå

Åhh när jag tittar på era bilder så saknar jag hoppningen lite..
Eve kan ju dock intyga att det brukar gå rätt fort och ssmått okontrollerat när jag och Soya hoppar dock haha
-Men med rosetter det brukar det ju bli iaf..
-Men nu får vi vänta tills fölisen är ute och avvänjd..
Tänk jag har 6 hästar hemma och två utlånade, en andelshäst men bara 1 hopphäst och hon är dräcktig…:(
Jag älskar att hoppa, fast lyx som hinderpark har jag inte tillgång till.
Finnhästen förstår sig inte på att hoppa, vi har bara hoppa kanske en 40cm sen börjar hon braka rakt igenom.
Isisen däremot älskar att hoppa! Med henne har jag hoppat 90cm vilket jag är stolt över. Hon är ju bara 138 i mankhöjd.
Va kul!! Vi har tittat på två läromästare och en har kompisen provridit.. Ett sto på minst 170 cm, jag är 159!!! hi hi hi, hon är tävlad lätta klasser fälttävlan så nu får vi bygga fasta hinder här hemma!! *svettas* Sambon ser med spänning fram emot att få rida… blir tom lite förväntansfull!!!
Linda - Haha, ja, brukar gå rätt fort med mig och Lykka också, haha

-Bara och låna Soya i sommar och hoppa terrängbanan:)

haha, jag minns så väl, jag tror jag har berättat en gång, men jag tar det igen, haha, kommer ihåg att det var en knabstrupper, han klassificerades ju som stor häst på ridskolan, men jag kommer inte ihåg hur stor han var, vi skulle iaf hoppa, och det gick ju fint, tills han tyckte hindret var lite för litet, och tog ett, ursäkta mig, sjuhelvetes skutt över, som lilla jag inte alls var så berädd på, och pang bom låg jag på marken med ridläraren över mig evig frågandes "vad heter du ??! vad har du för personnummer?!!" för att se om jag tappat minnet. haha.
efter det har det nog bara varit skogshinder, till alla crossförares förtret (vi pajjade deras bana med hinder, hahaha) :)

Aj lät ont

Är strax på väg på hoppträning, va iväg i går kväll med o varenda muskel gör ont i dag… Vi har inte hoppat sen i november, frånsett förra helgens småskutt. Gick över förväntan i går efter att han flippat ur o varit rädd för läktaren, men skotte sig otroligt bra emellan åt. Lydnads hoppade i går med cavaletti, hoppning på volt som va ca 15 m samt hoppning på linje med 3-4 galoppsprång. Idag blir det banhoppning, hoppas han inte höjer upp för mkt, tyckte gårdagens 50 cm va alldeles lagomt 

HannaPanna - Härligt att se att detinte bara är jag som hoppar kallblodstravare :)

Heeej!!!!
Jag ÄLSKAR att hoppa!!! Förlåt att jag är så galen :P
Men jag hoppar en häst som heter Romanov. går ni in på min sida kan ni kolla hur han ser ut.. Jag har bara ställt upp i en tävling med honom och där kom i 4.. ´Tänk att kommer 4:a på sin första tävling! Det var bara 2 sek från att jag skulle bli placerad :( men jag är super nöjd! Som högst har jag hoppat 1.20 med Romanov.
Hannapanna- Guud vad Ulprins såg fin ut! Hur är han att hoppa??

slo- Är du inte det minsta rädd om familje juvelerna ?
Att hoppa i en westernsadel är ju vådligt *jaiks*
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Du, det var faktiskt cavaletti…
Fast det förstod visst inte pålle, hehe…

#36 Cavaletti eller hinder på 160 cm är sak samma…man tar inga skutt/hopp i en westernsadel…smärtan är lik för****at ofrånkomlig om man kommer fel i sadeln :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.
Vet jag inget alls om
Och nu när du säger det, jag är inte så sugen på att ta reda på det heller!