Windy & Wilda i snön
Lite foton från idag…. :)
Windy när jag kom dit
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Super fina bilder Anna, du är så duktig !
Älskar din kamera

vilka mysiga bilder!
Underbara!! =) Hihi, du är alltid lika duktig!! :) Men jag måste bara fråga.. När jag kommer till hagen så är hästarna jättetråkiga och vill inte alls visa upp sig, det är alltid massa rörelse i dina bilder, hur får man till det där? ^^
Tack hörni :)
#14 Det är ju egentligen inte kameran som tar bilderna, utan jag som står bakom ;)
#16 Hehe, det där känner jag igen! Wilda är alltid jättepigg när det snöar/är snö på marken, så idag var det bara att hoppa och studsa och kasta lite snö utanför staketet så blev det fart på henne. Annars brukar jag ha något att fladdra med, en halsduk eller liknande, smacka och springa lite… Det funkar oftast ;)

Gillar #11 skarpt!
Vad söta dom är :)
#17 - Hihi, okej tack!! =) Synd bara på mammahäst i stallet, hon skulle inte ens röra sig om det släpptes ner en bomb fem meter ifrån henne.. Hahaha.. ^^

fina bilder Anna! Vad väljer du för inställningar att fota med en sånhär dag? kör du på "rörelse" ikonen eller väljer att ställa in bländare m.m själv?
Mvh Cecilia
#20 Körde M-läget idag och slutartiden låg på 1/500, bländare 2,8 och ISO 200. :)
*sucka* varför kan itne min häst flyga för? o visa upp sig som din lilla skrutt!? litet orättvist är det! ;)
Men väldigt fina bilder!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jag bjuder på ostfralla och kaffe om du kommer och fotograferar "mina" hästar.. ;)

Hahaha, söta de är :D
super fina bilder gillade bäst bild #5 ser så busig ut där :) Är hästarna mor och dotter? Tyckte att bilden nr 1 Ser ut som en litten mor som kolla fram på sin busiga dotter men dom kanske inte är det söta är dom iaf.
#25 Det är mor och dotter :)

Suuuuuperfina!!! : P

superfina bilder, verkligen!
Jätte fina är dom, bilderna också, verkligen :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus