Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettannonstorget
Läst 1939 ggr
Anna
0

Köpes: Tömkörningsgjord

Önskas köpa!

Tömkörningsgjord i bra skick, ska passa 1½ åring på 139cm (inte så bra på storlekar)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Putt

annaattlid.se

Believer
0

Jag har en. Kan försöka komma ihåg att ta kort i stallet idag. strl cob/full.

Lizzan
0

putt

Anna
0

#2 Toppen! Vad ska du ha för den? Vad var nypris?

annaattlid.se

Believer
0

Nypris var 399kr. Använd ca 10 ggr.

Ska kolla skicket på den senare i stallet, Den har bara legat i min hylla senaste månaderna. Men den ser i stort sett ny ut.

så hör av mig senare ang. pris =P

Anna
0

Okej ;) Jag kan nämligen inte betala så mycket då jag just nu snålar med pengarna pga kameraköp i sommar, men Wildisen behöver börja tömköras och alla gjordar är så dyra så jag letar begagnat ;)

annaattlid.se

Believer
0

#6. okej =) men jag tar kort på den o så senare idag, så kan vi diskutera priset.

Anna
0

Perfekt =)

annaattlid.se

Anna
0

Fick du nån bild? :)

annaattlid.se

Anna
0

Putt

annaattlid.se

Believer
0

Åh nej du får ursäkta, glömde helt bort och ta kort igår. Men ska till stallet nu vid 14, lovar att ta kort då =)

Anna
0

Ingen fara, det är inte bråttom :)

annaattlid.se

Believer
0

vad bra =) lägger in bilden imorrn. usb-kabeln strejkar för tillfället, ska åka och köpa en ny imorron. hoppas du kan hålla dig =)

Anna
0

Putteliputt =)

annaattlid.se

Mixie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en :) Dock uppsydd men lätt att sprätta upp och länga om det skulle behövas. Här sitter den på en riktig tjockis men är ändå förstor därav underlägget :) Vet inget alls om pris :S beror på men du bor väl en bit från sthlm?

//Mickan

Anna
0

Jag bor i Småland men tror inte frakt skulle bli så superduperdyrt? Vad var nypriset på den? Bra skick? Ser fin ut! :)

annaattlid.se

Mixie
0

#16 Har bara använt den när jag tömkörde "min" förra häst innan hon blev inkörd så den är väl i nyskick :)  Tror den kostade 199:- eller nått på någon travbana :)

//Mickan

Anna
0

Ok, vad vill du ha INKLUSIVE frakt? :)

annaattlid.se

Mixie
0

ingen aning :S hehe vad ligger frakren på? :P

//Mickan

Mixie
0

elelr snarare vet du vart man kollar sånt? :)

//Mickan

Anna
0

Beror på vad den väger.

Kolla postens hemsida :)

annaattlid.se

Anna
0

putt

annaattlid.se

Thorsson
0

Anna, du har inte tänkt på att prata med Anna, Det är ju faktiskt hon som äger Wilda, Hon kanske har en gjord. Det är ju faktiskt hon som har ansvaret och du bör ju prata med henne.

Anna
0

#23 Nej hon har ingen gjord. Och eftersom hon ska bort nu i januari så blir det ju ändå jag som ska börja tömköra ;)

annaattlid.se

joytick
0

Men om du pratar med ägarn så kanske hon köper en gjord, om hon inte redan har någon? :) Då sparar du ju pengar :)

Thorsson
0

#24. Men jag tcker ändåså inte det är du som ska köpa, det är ju ägaren. grimma och sånt smått är ju en annan sak. Men inte en gjord.

Cattiiis
0

Fast hon behöver ju inte använda den endast till den hästen, i så fall har hon ju en gjord att använda i framtiden också.

Mixie
0

Inte för att jag är desperat att sälja min gjord men får inte Attlid göra som hon själv vill??
Jag köpte själv på mig hur mycket som helst när jag hade medryttarhäst/foderhäst vilket har underlättat jättemycket nu när jag har egen.
Som jag förstått det så har du dom här hästarna praktiskt taget hur du vill och då är det ju självklart att du vill bidra med både saker och kunskap :)
Vill påminna som jag skriver överst att jag skriver inte för att jag vill bli av med gjorden utan för att jag blir lite irriterad över såna här inlägg i en köpes-annons!!

Ska kolla upp vad den väger och hur mycket frakten ligger på innan helgen om du vill ha den? :) Jag vill nog inte ha mer än en 100:- för den exl. frakt så det beror kanske på vad den ligger på? =))

//Mickan

Thorsson
0

#28. Jo, de är väl klart att hon får?! Jag har väl inte förbjudit henne. Men även om hon är med ryttare så bör hon ju prata med ägaren?

IdaS-A
0

#29 Ser ingen anledning att hon ska behöva prata med ägaren för att köpa något som hon själv vill ha

Thorsson
0

#30. Nä, med det är min åsikt. Alla har rätt till en egen åsikt. ´Ägaren kanske inte blir så glad om Anna går och köper allt till unghästen..

Mixie
0

#31 Varför inte?

//Mickan

IdaS-A
0

#30 klart att alla har rätt till det, alla har rätt till att köpa vad de vill också :D Jag känner ju inte till hur ägaren är, men jag tror knapast att någon blir sur över en sådan sak. Tjejerna som red mina ponnyer fick köpa vad de ville, men kom de med tex ett bett eller nåt jag inte tyckte passade fick de inte använda det på mina hästar, men det är ju en annan sak.

Anna
0

#31 Varför skulle hon INTE bli glad? Hon kan ju köpa en annan egen när hon vill! Det är ju jag som ska tömköra… Dessutom, tömkörningsgjordar kan man behålla och ha till nästa häst också, inte bara till en och samma…

Herregud sluta nu :P

annaattlid.se

lisette
0

nu får ni väl ändå ge er allihopa!

vill attlid köpa en gjord är det väl hennes ensak och ingenannans?