Hur ofta är ni i stallet?
Vi alla här inne ligger på olika erfarenheter. Vissa rider på ridskola, vissa medryttare och vissa kanske har egen häst.
Oavsett så tillbringar man tid i stallet.
Det är verkligen inte någon tävling att " jag är i stallet X antal dagar i veckan".
Här inne är alla lika mycket värda.
( det kan aldrig sägas nog)
Så, hur ofta är ni i stallet?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Min tid har utökats. Jag har tisdag, onsdag och torsdag. Då mockning, fylla hö, ta in hästarna ( 3 st i ett privat stall. Samma ägare)
Då hinner jag inte rida. Inte denna årstid.
Sen försöker jag åka ut på helgen o motionera någon. Så det blir rätt många dagar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Två-tre gånger i veckan just nu.
Tjena^^
Så ofta jag kan. Vissa veckor blir det bara en dag medans andra kan det bli 3-4 dagar.
Jag hjälper gärna till vid tävlingar där det behövs folk. Jag går oftast som sjukvårdare eller står i Cafeet.
HAr ju daglig verksamhet i stallet 4 dagar i veckan, ett par timmar om dagen, men nu har jag tydligen fått utmattningssyndrom så min psykolog skriker på min om jag är i stallet mer än HELST bara en dag i veckan och max30 min xD
Men det vi pratar tyst om är att jag rbukar ta en snabbis på tisdagen sen på fredagen hoppas jag orka vara med på BArnens ridlektion ochhjälpa till så det blir väl kanske nästan två timmar på fredagen. MEN det var6 timmar innan, så jag tycker jag har gjort det bra att ''bara'' ta två timmar :p
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Varierar en del men oftast blir det minst två dagar men inte ovanligt med fler (beror lite på hur mycket annat jag måste orka med under veckan).
Är medryttare på en häst som jag för tillfället oftast rider en gång i veckan (ibland mer) hjälper även till att rida ytterligare en häst minst en dag och hjälper till att promenera en häst som håller på att rehabiliteras (gaffelbandsskada) 1-2 dagar i veckan.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Oftast 3 dagar, men varierar lite.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Varje dag, flera gånger om dagen. Har stallet på gården och är ensam hästägare, så jag har inte så mycket att välja på.
Varje dag, egna hästar i eget stall.