Nu är det år 2008!
Gott Nytt År på er allihop. 
Mina hästar klarade smällarna rätt så bra. Bara Sorro som såg ut ifrån sin box som var rädd. Hade rört omkring sitt hö och sin vattenhink. Men annars var det bra. Lämnade det tänt med radion på så Elin när hon kommer hem släcker. Hoppas ni haft en bra kväll.

Gott nytt år på er allihopa =D Nu är det 2008 som gäller!
Gott nytt år! Hoppas på ett ännu bättre 2008 än 2007 om det är möjligt.

Gott Nytt År!

Gott nytt år!!
Gott nytt år! :)
Hanna
Gott nytt år!!!

Happy new year! ;)

Gott nytt år!!

Gott nytt år :)

Gott Nytt År
Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst
Gott Nytt år (A)

GOTT NYTT ÅR <3

gott nytt år :)

Gott nytt år (:
Kanske lite sen, men jag var ute vid den tiden och kollade på raketer vid den tiden då <3 (:

Gott nytt år! :D

Gott Nytt år :D
Gott Nytt År!!
Det var Neros (min hund) första nyårsafton här hemma.. Förra hunden var livrädd för raketerna och sprang alltid upp till övervåningen, lade sig under ett bord och låg där och skakade fram till 1-tiden, men Nero reagerade på ett annat sätt.. ;)
*morr, skall* Vem f*n skjuter raketer så här mitt i natten när jag ska sova? *suck* Men ge er, jag försöker sova!! *skall* Nähä, tänker de inte ge sig? *går suckandes och hämtar sitt rep för att tugga lite*
Sedan somnade han.. :P Haha, han blev minsann inte rädd för raketerna, mest förbannad.. ;)

Gott nytt!!
Hoppas nu på ett riktigt bra 2008 då 2007 blev hemskt för en del av oss!

Gott nytt år!
Min hund är rädd för raketer, så vi var nere i källaren och körde Singstar på hööög volym ;) haha.. hon låg och tuggade på en pinne som hon fått. Fast var fortfarande berörd, för att hon hört dom innan.. Detta år ska jag ägna mig åt att träna smällare och raketer med ljudCDn som finns att köpa. HOppas den funkar. =)
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi
gott nytt år :D
jag tror eskimå klarade sig bra, vi var ute när det smällde som värst, men han satt och tvättade sig bakom soffan när vi kom in så det var nog ingen fara. :P
Gott nytt år!
Körde nerom stallet kl 02 i natt och då var hästarna lugna i hagen…

Gott nytt år!!!!
Gott nytt år!
Foxen tog raketerna sämre än vad jag trodde, lös i magen =( men annars har det funkat :)
Gott nytt år! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus