Gott nytt Ă„r đđŽ
Nu tackar vi för 2023 och vÀlkomnar 2024.
Hur har er Är varit och vad Àr era förhoppningar inför nya Äret?
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Gott nytt hĂ€stĂ„r đ
Min förhoppning inför det nya Äret Àr att jag kan sitta upp pÄ storfavoriten bland alla hÀstar , Blue Nessie.
Har slitit med extrem övervikt de senaste 10 Ă„ren, sĂ„ jag har inte suttit pĂ„ en hĂ€strygg, men nu har jag gĂ„tt ner 50+ kg och om bara nĂ„gra kg till kan jag sitta upp pĂ„ hĂ€sten igen đđđ€

- Redigerat 2023-12-31 10:58 av Draken
Vi avslutar Ă„ret med vĂ€rldens hĂ€ftigaste upplevelse đŽđ
Har alltid varit försiktig nÀr sigge varit med. Bara travat och töltat.SÀg det till gymir.
Ok lugn galopp. Sigge drog ivÀg i full fart. Gymir ökade o tillslut lÄg sigge strax framför o gymir bakom. BÄda i ett bra tempo. SÄ hÀftigt.
Visslade och bÄda saktade ner.
Att fĂ„ se sin hund öka tempot och nĂ€stan flyga fram. Samtidigt som man satt pĂ„ sin â€ïžte hĂ€st.
Fan vilka underbart jÀvla duktiga djur!!
Vi tre mot vÀrlden
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Ă
ret som kommer ska jag fÄ mer ansvar i stallet.
Hoppas kunna Äka ivÀg pÄ lite trÀningstillfÀllen. BÄde pÄ ovalbanan och ridbanan.