God jul đČđ§âđđŽ
Nu börjar julhelgen-23.
Kommer det bli nÄgot hÀstigt?
Hur kommer ni tillbringa julen?
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
I em blir det en barbacka tur med den andra stalltjejen. ( hĂ€rligt att kalla sig tjej nĂ€r man Ă€r 40 Ă„rđ)
Vi fÄr se vem som Äker av först.
Julafton tillbringas hos oss med hela familjen.
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Jag kommer Äka till stallet pÄ julaftons morgonen, kommer bli jÀttemysigt! Kanske rider dÄ, vet inte riktigt.
Mvh đŸ
"Precis som alla bra, glada, roliga saker mÄste fÄ ett slut, sÄ kommer lÀskiga och sorgliga saker ocksÄ att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
#2: vad mysigt.
Jag hinner tyvÀrr inte pÄ julafton
Ska rida bÄde imorgon och pÄ julafton :) Imorgon ska jag rida tillsammans med bÀsta kompisen sÄ det ska bli mysigt. PÄ julafton fÄr jag se om jag rider sjÀlv eller med nÄgon annan frÄn stallet (beror nog lite pÄ hur tidigt jag orkar Äka dit).
Ska inte fira jul (mer Àn öppna djurens presenter de fÄtt av min bÀstis :P) sÄ behöver inte stressa i stallet.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Det blev en kort tur i skogen.
Vi hade lite otur att nÄgra tÀnde pÄ raketer precis innan vi skulle ut.
Tinna som jag sitter pÄ slet sig o drog. Sen var hon vÀldigt stressad. Men lugnade sig i skogen.
#5: Tjusigt ekipage!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.
#6: reflexer sÄ det skriker om det
#8: Tack Sigge hoppas att ni alla fĂ„r en fin och rofylld jul. đ đ»
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.