HĂ€star & ridsport iFokus

HĂ€star & ridsport

Etikett: övrigt
LĂ€st 58 ggr
flocken
0

God jul đŸŒČ🧑‍🎄🐮

Nu börjar julhelgen-23.

Kommer det bli nÄgot hÀstigt?
Hur kommer ni tillbringa julen?

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

flocken
0

I em blir det en barbacka tur med den andra stalltjejen. ( hĂ€rligt att kalla sig tjej nĂ€r man Ă€r 40 Ă„r😄)
Vi fÄr se vem som Äker av först.

Julafton tillbringas hos oss med hela familjen.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Asti hasti
0

Jag kommer Äka till stallet pÄ julaftons morgonen, kommer bli jÀttemysigt! Kanske rider dÄ, vet inte riktigt.

Mvh đŸŸ

"Precis som alla bra, glada, roliga saker mÄste fÄ ett slut, sÄ kommer lÀskiga och sorgliga saker ocksÄ att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

flocken
0

#2: vad mysigt.
Jag hinner tyvÀrr inte pÄ julafton

..

Maleficum
0

Ska rida bÄde imorgon och pÄ julafton :) Imorgon ska jag rida tillsammans med bÀsta kompisen sÄ det ska bli mysigt. PÄ julafton fÄr jag se om jag rider sjÀlv eller med nÄgon annan frÄn stallet (beror nog lite pÄ hur tidigt jag orkar Äka dit).

Ska inte fira jul (mer Àn öppna djurens presenter de fÄtt av min bÀstis :P) sÄ behöver inte stressa i stallet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

flocken
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det blev en kort tur i skogen.
Vi hade lite otur att nÄgra tÀnde pÄ raketer precis innan vi skulle ut.
Tinna som jag sitter pÄ slet sig o drog. Sen var hon vÀldigt stressad. Men lugnade sig i skogen.

..

Pyttelite
0

#5: Tjusigt ekipage!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.

flocken
1

#6: reflexer sÄ det skriker om det

..

flocken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sigge önskar alla en god jul

..

Pyttelite
0

#8: Tack Sigge hoppas att ni alla fĂ„r en fin och rofylld jul. đŸŽ…đŸ»

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli Àldre.