Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikett: ridning
Läst 688 ggr
Thorsson
0

Skitig häst med klackar;D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Calle älskar att rulla sig! Här är ett kort på oss, tänkte att lite skit skadar inte, så jag skrittade lite i paddocken, sedan fick han springa fritt, och stackarn fick så stoooooora snöklackar. Han har ju inga snösulor nu med.. :D Men här är en bild på honom :) Man ser mkt väl, vad han har under fötterna, ser lite konstigt ut, men har försökt att fixa bilden, men den blev lite konstig XD Fixa vitbalansen så gott det gick, men det blev helt fel XD Aja ;)

Jag får fortsätta rida Calle föresten!! :D

Marija
0

Vad roligt! :) Vad söt han är förresten.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

SofiaGenne
0

Ojojoj, lergris x)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

AnnaJohansson
0

Nu hänger jag inte med, fortsätta rida Calle. Fick du inte det innan?! x) Söt är han iaf =)

Thorsson
0

#3.Vi skulle ju inte ha han längre på foder, ohc jag visste inte om jag fick rida han. Vi ska ju byta stal och så. Men Nu sa on att det bara är att skicak sms om jag ville rida :D

#1. Tack :D
#2. Ja! hehe, de är han XD

Lizzan
0

OjOj! lergris ;) så kul att du fick fortsätta rida honom!

Thorsson
0

#5. Ja, hehe tack :D

[japptravare]
0

Vill också ha snö :(

gejsa
0

Fy, vad lerig du måste ha blivit om du satte dig på honom barbacka. *ler* Det var väl bra, då har du ju honom kvar att rida iaf.

Johannna
0

Söt ponny! Han ser ganska stor ut, hur hög är han?

Thorsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7. Jag kan skicka lite på posten ;)

#8. Nja, lite blöt om gumpen blev man ju allt. Han brukar vara ren och torr en snutt på ryggen där sadlen ska ligga. ;) Så här såg jag ut SE BILD

#9. Tack! :D Han är ca.145 ;) Men han har snöklackar där. ca 2-3 cm utanför skon s: