Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 721 ggr
joytick
0

OT. Nyår

Vad kommer ni göra på nyår? Själv ska jag bara vara hemma och mormor och hennes gubbe kommer och äter middag.

Sen vid tolvslaget får jag väl försöka lugna katterna :/

hjullan1
0

Jag är en av dom lyckligt lottade som jobbar kväll/natt på nyår.

Anna
0

Jag och en kompis ska in till sjön i byn och träffa några fler kompisar och fota fyrverkerier :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

pippa__
0

Hemma me modern :D

Believer
0

i år blir det lungt och skönt hemma. Sambon ska skjuta raketer vid 12, så jag får stanna inne med William. Får se om han lyckas sova under alla fyrverkerier. Han somnar ju runt 21..

__iE
0

Jag ska på fest hos ngn, kanske åker in till stan sen, får väl se :)

bubbelbubbel
0

vi är dumpade jag och johan, så vi blir ensamma hemma i år igen, alla andra har dragit till andra ställen, många till skåneland.

men vi har köpt festmat och cola på glasflaska så vi klarar oss nog ändå, vi har ju varann och eskimå :)

fridak
0

jag är hemma med en kompis och firar med dansmattor och wii

AusaBausa
0

#6 då kunde väl ni också dragit t skåneland o firat m oss;-D

vi ska fira 5 familjer ihop! Så det blir nog livat, gubben slutar dock inte förrän kl22 men får sammanstråla m oss då här hemma..

…blir en lugn nyår…firade desto mer förraGenerad…för flera år framöver…Oskyldig..tom!

bubbelbubbel
0

#8, ni verkar bli många ! :D

hade jag fått veta detta tidigare så kanske man hade kunnat fixa ihop nått, nu känns lite sent.

elin
0

Jag ska ha det mysigaste på nyårsafton Oskyldig
Ska vara med pojkvännen och har huset för oss själva och vi ska äta god mat, kolla på film, tända ljus och ha det alldeles mysigt.
Sen vid tolvslaget åker vi Moppe in till stan och tittar på fyrverkerierna och sen åker vi hem och myser sen sover jag över där :) Mysigt!

/Elin

AusaBausa
0

#9 vi blir en del ja…10 vuxna, alla familjer har 2 barn var utom vi som har 3 barn(ska ju alltid vara värst..hihi!) =21 personer…fullt ös medvetslös…MEN hade 18 barn i går här själv så det var MYCKET värre!

Tur du inte kom Pippa_!!! ;-D

MiaMaria
0

Vi ska ut till en kompis i Tandsbyn och fira in de nya året, blir middag där först och sen kalas (a)

steffy
0

va skall sticka in till havet och se när dom smäller raketerna

[slo]
0

Jag ska på monsterfest och kanske bli en smula vinglig :)

AnnaJohansson
0

Jag ska vara hemma och en kompis kommer hit och sover över =)

Maja
0

Jag ska på fest.. *host*

joytick
0

Man kanske ska önska Gott nytt också kom jag på så här mitt i natten xD

GOTT NYTT ÅR! ^____^

malin-nilsson
0

Igentligen skulle vi ha typ fest här hemma , det skulle komma lite folk,. men mamma har kräksjukan så det blir ingenting, ska väll sitta hemma  o nt göra ngt eller så sticker ja till en kompis.

bebbe
0

Vi ska tiil kompisar i Linderöd, misstänker att det blir jag som får köra hem Flört

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

bubbelbubbel
0

#11, puuuhhh !! :D hoppas ni får kul ! :D

AusaBausa
0

Tror jag nog vi ska få…hihi

Ha en bra nyår allihop!!!

Marija
0

Ska fira hemma med familjen :)

Gott nytt år allihop!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Zigge-3
0

Ska fira min hemma med min familj+ att jag firar 15årig bröllopsdag idag med! Gott nytt allihopa!

pippa__
0

Gott nytt år säger jag me nu!! :D

gejsa
0

Gott Nytt År säger jag med här. :)

Mandysan
0

Gott nytt år!

E_hjo
0

Happy new year, happy new year…!  *visslar*    : D