Hjälp med pris häst
Hej! Någon som skulle kunna hjälpa mig? Jag är intresserad av att köpa en häst jag haft under ett halvår. När jag mötte honom va han typ vildhäst, kunde inte gå i grimma (skenade när man ledde), inte stå uppbunden, attackerade om han va lös, kunde inte longeras, inte inriden och inget påbörjat heller. Kunde inte duschas heller eller skos utan sedering (kan fortfarande inte skos utan sedering).
Jag är som sagt intresserad av att köpa honom, men jag vill inte betala för jobbet jag själv lagt ned så som att köra honom att bli ledd i grimma, tömköra i skogen och inne, bli duschad, ha benskydd, skrittas med ryttare på osv.
Så är intresserad av vad ni skulle tänka er betala för hästen baserat på hur han va från början🥰Bifogar hans stam nedanför! Han är även kastrerad för 5-6 veckor sedan
Otrevliga kommentarer undanbedes
Hur gammal är han? Är han bedömd/visad på något sätt (antar att han inte är det med tanke på att han var i princip ohanterlig nör du tog över honom). Har mamman några meriter? Han har ju fin stam.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#1: Han är född 2020. Inte visad vet inte mycket om mamman. Länk till henne är här
- Redigerat 2023-11-28 14:52 av Lina99C