Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketter: sjukdomarskötselvård
Läst 1260 ggr
fisa-lisa
0

Vem pysslar med manar och svansar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni kan väl sätta in lite bilder på manar och svansar som ni pysslat med. Behöver lite idér när jag ska pyssla nästa gång. Här är Isas man från i går. Behöver nog träna lite till.

SarahPeace
0

Heej Heej ; D

Jag brukar göra en "ardenner fläta" på mina hästar ibland ;; Ddet är fiint tycker jag ; ) och så kan man göra en liitten "lycko fläta" i mannen (och resten av mannen låts vara)

här kan man läsa lite om att fläta http://www.aftonbladet.se/sport/ridsport/skotsel/skoexfin.html

Believer
0

en bild på Luckys rumpa hihi

Eve
0

Här är Lykkas rumpa

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

Eve
0

Pepini i knoppar

[slo]
0

"Jag" sparar man, sen blir det antagligen en lyckofläta. Och vid högtidliga tillfällen kommer den nog prydas med en fjäder :)

Eve
0

Slo - Lykka ska prydas med en ardennerfläta vid nästa hopptävling :).. Vi tävlar dressyr på lördag, då ska hon ng få vara helt fri från flätor tror jag

Lilla_My
0

Här är lilla my med två ardenner flätor i manen, till tävling :D kanske inte så bra bild…

Lilla_My
0

Lilla My med fin fläta i manen 6 juni 06. Vi vann Km i dressyr, jag körde. ridning blandades med körning :P . Synd bara att segertäcket var i storlek 125 :(   Flört

lisette
0

hihi det är ju tanken som räknas.. :D

mazze
0

En på Bus man.

[slo]
0

#11 gaah, det tränset är skitsnyggt! *vill haa* undrar om det var något utgående eller en nyhet, har fortfarande inte sett till det på "mitt" hööks :(

gejsa
0

Finns inte det tränset i katalogen? Har för mig att jag sett det där.

fisa-lisa
0

#2 tack för länkarna!

Kul att det kom lite bilder att kolla på! Hoppas det kommer mer. Jag ska fota lite när jag exprimenterar nästa gång om någon vill se.

Idag är man uppe länge, här fixas och donas till studentfesten i morgon och jag har fått ledigt från skolan i morgon. Men jag sitter här i stället medan dom andra jobbar.