Önskerasen
Hitta på din alldeles egna hästras , namn , färger , mankhöjd , temprament över hur din önskeras skulle vara.
Russ så klart! <3 ;) Bättre ras finns de int :D

Knabstrupper säger jag, det är helt rätt ras för mig
färg spelar ingen roll 

förutom min shettis vill jag ha en islandshäst.
Okej , kanske beskrev dåligt men jag menade att man skulle hitta på en ny hästras som inte finns :)

#4 finns kanbstrupper
ja, ja drömhästarna står i alla fall i stallet och är knabstrupper, så något annat vill jag inte ha 
Min ska hete Trislatus . Färg: Fux, Brun , Skimmel Tecken: ofta bläs , "strumper" Mankhöjd : mellan 135-158cm ( xD ) . Övrigt: Duktiga hopphästar , orädda , snälla men mycket pigga. Smäckert huvud med ponnyöron , smäckerkropp , ordentligahovar.
En häst som är identisk med islandshästen, men alltid musblack? ;)

Halvblod, 165 elr uppåt, max 170 ^^ Luuugn men ändå lite fart i den :P färg o namn spelar inte så stor roll ^^

Shettis, i någon skäckvariant,hingst/valack. Islandshäst, modell större/grövre, 4-gångare, i någon blackvariant, valack. Finsk häst, ca 160cm, rid- och körbar, hingst/valack. Fjording, >140cm, helst gråblack, brukshäst, valack/hingst.
Namnen har absolut ingen betydelse. Vill dock ha hästar som har bra lynne och en del motor…

D-ponny eller lite mer, tre bra gångarter, leopardtigrerad är ju inte fel med mörka prickar…..men som sagt han står i stallet redan
den hade det varit trevligt med två schabrak tigrerade ston B-ponny ev C att köra par med längre fram och dom står också redan i stallet 
Stor häst, Fux med 4 vita strumpor och bred bläs. (Rider en ganska lik häst, fast dock halvblod 2 vita kotor och sned bläs)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
En ras som alltid har fyra vita strumpor upp till just under knäna!!! Aldrig är oärlig när man rider, 100% trafiksäker. Och är liten häst i höjden.
Namn kommer jag inte på ngt bra xD
Men typ en ras som har lite welshanor typ xD Å alltid mörka skimmlar med svarta ben. D-ponny-höjd ungefär.

Jag skulle vilja ha FriNord. ^^
Dom är väääldigt fina hästar ;)
Ca 165 mkh, ganska grova och dom har ett underbart psyke. :D

Ett halvblod, minst 1.70 i mkh. Fux med fyra vita strumpor och ett vitt tecken i pannan :)

En ras som alltid är gulbrun eller isabellfärgad. Fast då skulle det bara bli cremellos till slut… så jag säger väl fåtalet bruna och fuxar bara för att bevara färgen
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

fjording har det alltid varit, eller en arab eller islandshäst :D
1 en prickig godkänd shetlandsponny.
2. en fux(eldfärgad som dem kan vara när solen lyser på dem…) häst m bred jämn bläs o vita strumpor upp t knäna på alla fyra ben. Lugn o fin som en New forest men hög som en stor häst. Alltid samarbetsvillig och hoppglad!
Islandshäst. Svart med mkt man o svans o stoooor bläs <3 Busig liten kompis som älskar att tävla o är bra på dt :) Du skulle nog heta Kólgrimmur eller nått
Älskar haflinger och andra grövre raser :)