Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etikettövrigt
Läst 109 ggr
flocken
0

Stallkläder.

Vad har ni för kläder i stallet när ni inte ska rida?
Under alla stall sysslor.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Herveaux
0

På sommaren hade jag t-shirt och shorts. Långbyxor om jag visste att jag skulle krångla ut i nässlor och tistlar.
På vintern var det jeans (ibland med långkalsonger under om det var snuskigt kallt) och så tröjor efter behov, vantar och mössa.

Var en slarver som inte hade stålhätta på fötterna utan hade skor efter väder och temperatur.

// Harley

Lona
0

Ibland ridbyxor, annars oftast någon typ av fritidsbyxor, någon gång mysbyxor.
Sommartid shorts, antingen jeansshorts eller fritidsshorts.
Jag har blivit ruskigt slarvig med att hålla skillnad på mina kläder, större delen av tiden går jag i någon slags mellanting av häst/hund/bekväma kläder.

Har ett par fräscha plagg liggandes för behov när jag behöver vara "hel och ren"!🙈😆

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Lilium]
0

Jag brukar ha på mig rid-thigts, otroligt sköna , och en t-shirt och sen ridskor när jag åker ut sen drar jag bara på regnbyxor och regnjacka (nu under regnvädret).

Asti hasti
0

Jag brukar ha på mig ridkläder (inte väst o liknande).

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

LuckyGranade
0

Det beror på. om jag grejar i stallet innan ridning så har jag på mig mina vardagliga kläder. men om jag ridit och sen grejar så har jag ridkläder.

Mvh Miranda :)

EquusCaty
0

Oftast vanliga kläder om jag bara ska sköta men om jag rider så blir det ridkläder

Tjena^^