Hästar & ridsport iFokus

Hästar & ridsport

Etiketteroff-topicgod-morgon
Läst 547 ggr
SarahPeace
0

FY

Hej, mamma sa till mig idag att hon hade hört på radion (tydligen) att det var en grubb i stockholm som tar hundar som tex har bunndits fast nån stans ooch släpper den tagna hunden hos kamphundar(du vet såna kamphund raser) så "kamphundarna" få slita dom tagna hundarna i stycken levande  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är det HEMSKADE JAG HAR HÖRD !! hoppas att dom åker fast ! FY FAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så vad du en gör så bind inte och helst inte lämna hundar i bilen i stor städer (fast dom kanske inte är i stockholm nu asså men ja det är väll största risken typ där)

fler som har hört detta ?

Anna Johansson
0

Hörde det ja med. Himla hemst! Undra hur sådana mäniskor tänker igentligen?? Hur kan man ens komma på tanker på att använda hundar till sånt?? Fattar inte det där ja.

MiaMaria
0

Har inte hört någe om de, men det är ju hur hemskt som helst! Tycker att dom som gör det själva kan bli söndertuggade lite så dom får känna hur det känns

Zigge-3
0

har läst om det i härliga hund . De hade hittat en yorkshire-terriervalp som de hade bundit ihop benen på och låtit kamphunden bita ihjäl den. Detta skulle vara för övningssyfte !!!!!    hette det ialla fall. Usch!!!

Sehvrin
0

Sedan hade ju någon stulit lamm från nån park/gård i Stockholm, även dessa hade blivit "övningsobjekt" åt kamphundar och fått så allvarliga skador att de dog Gråter

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Faxlin
0

Ja, dessa människor skulle kunna  få leka övningsobjekt tycker jag. Så de sakta, sakta fick lida till döds. *morrar*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elin
0

hemska hemska människor..
Tycker de vore kanon om vi släppte in dessa jävla människor istället till kamphundarna.

/Elin